Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Televízia

Markízu strata divákov neodradila: Prvá tohtoročná novinka dostane druhú sériu! O čom bude?

Televízny líder už uprostred vysielania svojho nového seriálu rozhodol o jeho ďalšej budúcnosti, čakať ho môže atraktívnejšie nasadenie.

Markíza na začiatku januára uviedla vôbec prvú tohtoročnú televíznu novinku, komediálny seriál Najhorší týždeň môjho života, ktorý vychádza z zo staršieho britského originálu The Worst Week of My Life, ktorý sa vysielal v rokoch 2004 až 2006. Vlastné verzie nakrútili televízie v rôznych štátoch ako v Nemecku, Rumunsku, Taliansku ale aj v Spojených štátoch či v Grécku.

Televízia seriál zverila do rúk mladého režiséra, ešte študenta Petra Hofericu. Obsadiť sa jej napriek tomu podarilo silné mená, ktoré si nakoniec spoluprácu pochvaľovali, pričom tvorcom sa podarilo úspešne spracovať do slovenskej podoby základné črty originálneho formátu.

Markíza už uprostred vysielania seriálovej novinky potvrdila, že dostane jej pokračovanie.

Televízna jednotka oficiálne oznámila druhú sériu, ktorá môže opäť vychádzať z britskej predlohy. Tá ponúkla celkovo dve plnohodnotné série.

Druhá originálna sezóna pokračuje v sledovaní osudov hlavných hrdinov z tej prvej, pričom dej je posadený do obdobia narodenia prvého dieťaťa Melánie a Marcela. Opäť dôležitú úlohu zohrávajú aj rodičia Melánie, ku ktorým sú nútení sa opäť na istý čas nasťahovať.

Markíza pritom oznámila pokračovanie seriálu iba pár dní po tom, čo Najhorší týždeň môjho života stratil dosiaľ najviac divákov.

Minulý štvrtok sa po prvýkrát prepadol pod ratingovú hranicu 9 % v komerčnej cieľovke a klesol na 7,8 %, v celkovom počte divákov zas prvý raz spadol pod hranicu 400-tisíc divákov, len medzitýždenne prišiel o vyše 60-tisíc z nich.

Televízia si tak nepočká, s akými číslami dôjde seriál na konci februára do finále a koľko divákov si v priebehu vysielania prvej série udrží. Tá však, až do minulotýždňového poklesu, namotivovala Markízu dostatočne, keď sa seriál najčastejšie hýbal okolo spomínanej ratingovej hranice 9 %, čo je pre televíziu silný výkon aj do hlavnej sezóny.

Na základe vývoja sledovanosti zvyšných častí tak Markíza bude môcť premýšľať nad presunutím seriálovej novinky s jej pokračovaním aj do hlavnej sezóny.

Rovnaký krok urobila s minuloročnou novou šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa vlani vysielala v úplne totožnom období – od januára do februára vo štvrtkovom prime-time. Ako novinku si ju tak Markíza vyskúšala v mimosezónnom období. Druhú sériu už presúva túto jar do hlavnej sezóny od marca, dokonca rozšíri aj počet častí.

Odporúčame

Facebook

Nahor