Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza/TV JOJ

Sledovanosť

Markíze a Jojke pribudli diváci, Nemocnica zvrátila neúspech! Pán profesor potvrdil víťazný štart

Druhý týždeň vzájomného súboja si Pán profesor a Nemocnica opäť podelili víťazstvá v obchodnej cieľovej skupine a celkovom počte divákov, seriál Joj sa po neúspechu zo štartu už priblížil svojmu postaveniu z minulej sezóny.

Markíza a Joj v utorňajší večer posilnili.

Pán profesor si udržal všetkých divákov zo štartu 4. série, pričom v podiele na trhu posilnil bližšie k číslam z minuloročnej jesene, keď dosiahol rating 8 % v komerčnej cieľovke s podielom na trhu 26,2 %.

Kým ratingovo medzitýždenne stúpol len o dve desatiny percenta, v trhovom postavení mu pribudol takmer 1,5 percentuálneho bodu.

Pán profesor bol v komerčnej cieľovke opäť lídrom na trhu, vďaka čomu sa aktuálne Markíze darí držať šnúru víťazstiev proti Nemocnici, na ktorú dve sezóny nevedela nájsť recept.

V celkovom publiku už Markíza na Nemocnicu nestačí, Pána profesora sledovalo tentokrát 334-tisíc divákov, je to však o osemtisíc viac ako pred týždňom.

Výraznejšie si oproti minulotýždňovému štartu svojej tretej sezóny na televíznej obrazovke polepšila Nemocnica.

Seriálu sa podarilo zvrátiť veľké sklamanie, keď už postavením na trhu doťahovalo úroveň z minulej sezóny.

Nemocnica stúpla na zatiaľ najvyšší rating jesene 6,2 % v komerčnej cieľovke, čím podielovo vyskočila na 20,5 %.

Oproti predošlému utorku tak stúpla o 4 podielové body, na jar sa spravidla hýbala na podielovej úrovni 21 – 23 %. Ratingovo si medzitýždenne polepšila takmer o jeden bod.

V univerzálnej cieľovke Nemocnici pribudlo viac ako 40-tisíc divákov a bola lídrom na trhu s celkovo 419-tisíc divákmi.

Silné postavenie zo štartu 14. série zopakovala s druhou časťou Farma.

Reality šou dosiahla prakticky úplne identické čísla z úvodnej epizódy novej série, keď mala Farma v utorok uhrať rating 4,6 % s podielom 25,8 % v komerčnej cieľovke. Celkovo ju sledovalo 265-tisíc divákov.

Láska na chate zopakovala polovičný výkon s ratingom 2,2 %, podielovo stúpla na 11 %.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor