Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Farma naďalej baví divákov: 14. séria pri štarte dvojnásobne predbehla novú konkurenciu!

Reality šou zažila najmenej sledovaný štart novej série v histórii, udržala si však svoje postavenie na trhu, keď prilákala štvrtinu divákov pri obrazovke.

Markíza v pondelok spoločne s druhou sériou najsledovanejšieho televízneho programu Druhá šanca odštartovala aj v poradí už 14. ročník reality šou Farma, pre ktorý sľubuje viacero prekvapení a revolučnú zmenu v podobe prítomnosti umelej inteligencie.

Veľká kampaň, mnoho noviniek aj nový moderátor stačili Farme pri rozbehu novej série na udržanie svojho postavenia na trhu, aj pri dosiaľ najmenšom počte divákov.

Ratingovo odštartovala Farma 14 zatiaľ najhoršie spomedzi všetkých sérií, keď uhrala rating 4,7 % v komerčnej cieľovej skupine (12-54). Podielovo si však viedla lepšie, než pri štarte viacerých sérií, keď uhrala nadpriemerný podiel na trhu 25,8 %.

Spomedzi všetkých doterajších jesenných programov šlo o druhý najlepší podiel na trhu.

Lepší už zaznamenala len predchádzajúca Druhá šanca, ktorá prekročila 30% hranicu, nasleduje Farma a Pán profesor, ktorý minulý utorok pri štarte 4. série uhral podiel na trhu 24,8 %.

 


Druhá šanca sa vrátila ako televízny valec: Predbehla štart všetkých jesenných programov!Čítajte →

Pred rokom rozbiehala Farma 13. sériu ešte o týždeň skôr na konci augusta.

Vysielala sa taktiež v pondelok a dokonca po slabších Susedoch, dosiahla vtedy rating 6,4 % s podielom 22,3 % v komerčnej cieľovke.

Doteraz najhorší rating pri štarte série dosiahla Farma v 9. ročníku výkonom 5,9 %, vysielala sa však až po 22. hodine, keď nasledovala po slovenskej adaptácii Rexa, podiel vtedy vyskočil na 29,5 %.

Farme sa pri prvej vzájomnej konfrontácii podarilo suverénne predbehnúť novú konkurenciu.

Zoznamovacia reality šou Láska na chate sa zatiaľ Jojke neuchytila, keď sa jej už v prvý týždeň vysielania darilo len na úrovni celodenných priemerov televízie.

Na začiatku druhého týždňa ešte niečo stratila, keď zaznamenala dosiaľ najhorší výkon s polovičným ratingom Farmy 2,2 % pri podiele len okolo 9 %.

Sčasti sa však zoznamka vysielala ešte proti valcujúcej Druhej šanci, ku ktorej prešla časť divákov skôr skončenej Hranice. Po skončení seriálu na Markíze Láska na chate porástla, ani tak by jej to nestačilo na nadpriemerný výkon.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor