Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Sledovanosť

Markíza zažila týždeň prekvapení: Susedia šokovali prepadákom, Dobre vedieť výstrelom!

Mimo hokejovej sledovanosti došlo ešte v prvej časti týždňa k prekvapivým obratom.

Kým veľkú pozornosť v týchto dňoch bude na seba pútať hokejový šampionát, ešte pred jeho začiatkom došlo na televíznom trhu k prekvapeniam.

O prvé sa stihli postarať už v pondelok Susedia, ktorí ešte minulý rok dokázali nadviazať na valcujúceho Pána profesora stabilnými výkonmi. V závere minuloročnej jesene dosahovali pravidelne ratingy nad 8 % a podielovo sa držali okolo úrovne 21 – 22 %.

V tejto sezóne, kedy po prvý raz od návratu zažili presun do neskoršieho času, im už návrat na 20:30 nevychádza.

Po vyše šiestich ratingoch a podieli cez 19 % spred týždňa minulý pondelok s premiérovým dielom klesli na 6 ratingov s podpriemerným podielom 16 %, pričom ich Inkognito predbehlo už aj v komerčnej cieľovke pri podieli 17 %. Celkovo Susedov sledovalo 307-tisíc a Inkognito 439-tisíc divákov.

Prepadák však zažila Markíza s nasledovným reprízovým dielom Susedov, ktorý padol len na podiel pod 11 %. Ešte pred týždňom boli s neskoršou reprízou nad 15 %.

Opačné prekvapenie zažila Markíza v utorok.

Tam jarný seriál Červené pásky nahradil od 20:30 kvíz Dobre vedieť, ktorý v prvý týždeň prepadol podielmi len okolo 15 a 12 %.

Uplynulý utorok ale Dobre vedieť výrazne ožilo, s vyše 6 ratingami a podielom cez 18 %. Celkovo si ho pozrelo 361-tisíc divákov. Čo viac, narozdiel od predošlého týždňa neprepadlo práve nasledovné reprízové vydanie, ktoré podielovo ešte stúplo nad 19 %. Dobre vedieť sa takto poľahky podarilo zraziť Nový život s ratingami len okolo 4 % pri podieloch 12 až pod 15 % a celkovo okolo 230-tisíc divákmi.

Ďalší priebeh týždňa bol opäť ako na hojdačke.

V stredu Markízu nepotešil pokles šou 2 na 1, ktorá sa pre túto sezónu rozlúčila jedným z najslabších vydaní s ratingom 6,7 % a podielom 20,5 %. Šou sledovalo spolu 358-tisíc divákov a predbehlo ju tak aj utorňajšie Dobre vedieť.

Joj pritom v stredu sklamal nástup druhej série komediálneho seriálu Delukse, ktorá v prvý večer nedosiahla na výkony z prvej sezóny. Informovali Stratégie.

Kým prvá séria sa hýbala bežne na ratingoch 6 až vyše 7 %, druhá séria odštartovala dvomi dielmi na ratingoch 5,4 a 4,8 % pri podieloch 15,5 a 17,6 %. Po 20:30 sledovalo Delukse 262-tisíc divákov.

Vo štvrtok opäť posilnila vedenie Horná Dolná s ratingom 7,7 % a podielom 22,5 %, seriál 911 poklesol na svoj štandard z letných sezón s ratingom 6 % a podielom 17,3 %.

 


Dramatický súboj s Britániou už zlomil magický milión! Markíza a Joj prekvapivo vysokoČítajte →

Z ďalších programov týždňa rekvapenie priniesol napríklad piatkový večer, kedy popri prvom zápase Slovenska na MS v hokeji väčšinu divákov udržala česká verzia Svadby na prvý pohľad. Víkendovú sledovanosť nájdete v tomto článku.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor