Nové projekty
Markíza budúci rok s ďalšou reality šou, vzkriesi jeden z jej historicky najväčších prepadákov!
Markíza sa opäť pustí do svetoznámeho formátu Survivor, neúspešnú šou odsúvanú v minulosti do nočných hodín chce resuscitovať veľkolepejšou verziou.
Televízny líder zintenzívňuje svoj ťah na mladého diváka a posilňovanie ponuky zameranej na reality šou.
Po tom, čo Markíza a Nova od tejto jesene nasadili spoločnú reality šou Love Island, ktorá im mala primárne pritiahnuť nových užívateľov na videoplatformu Voyo, no na obrazovke tvrdo prepadáva, obe televízie potvrdili ďalší federálny reality formát, s ktorým vyrukujú budúci rok.
Markíza v pondelok prekvapila, keď oficiálne potvrdila návrat k formátu, ktorý sa len pred pár rokmi postaral o jeden z jej najväčších prepadákov vôbec.
Televízia oznámila, že sa vracia k licencovanej reality šou Survivor, do ktorej sa prvýkrát pustila už pred piatimi rokmi.
Markíza ju uvádzala na jeseň 2016 pod názvom Ostrov s obrovskou kampaňou, keď šlo o jeden z jej najväčších a najdrahších formátov. Veľká novinka sa však už po troch častiach musela porúčať z hlavného času o 20:30, pričom jej nepomáhali ani snahy zaradiť ju za vtedy valcujúcu premiérovú Hornú Dolnú. Ani v čase o 21:40 sa reality šou dlho neohriala a po podieloch aj okolo 12 – 13 % sa porúčala bližšie k 23. hodine. Takto hlboko pritom spadla v priebehu úvodného mesiaca, v ďalších týždňoch sa dočkala zosunu až k polnoci.
Práve s týmto prepadákom sa Markíza vráti budúci rok na obraz.
Televízia sa tentokrát chystá pripraviť ešte väčšiu verziu tejto reality šou a po spojení s Novou vidí v projekte opäť potenciál. „Naši diváci poznajú tento koncept z minulosti, rada by som však zdôraznila, že táto šou bude oveľa náročnejšia a väčšia,“ uviedla aj v kontexte prepadáku verzie z roku 2016 programová riaditeľka Markízy a Novy Silvia Majeská.
V šou sa predstaví spolu celkovo 26 súťažiacich zo Slovenska a Česka, ktorých televízie sľubujú zobrať na úplne nový exotický ostrov, na ktorých ich čakajú mnohé prekvapenia a náročné výzvy. Tradične budú hráči rozdelení na dva kmene, ktoré budú bojovať o čo najdlhšie prežitie v hre.
Markíza sa od prepadáku z roku 2016 bude snažiť odlíšiť už názvom.
Po spojení s Novou šou premenovala na Survivor Česko Slovensko a už od názvu tak bude odkazovať na dobre známu reality značku zo sveta.
Rovnaký krok urobili Markíza s Novou na jar 2019, kedy sa pokúsili predstaviť novú verziu speváckej šou Hlas Česko Slovenska. Aj tú vtedy premenovali smerom k známemu originálnemu názvu na The Voice Česko Slovensko, divákom však šou napriek tomu výraznejšie nezachutila.