Nové projekty
Joj skutočne oživí dlhoročný známy formát: Preberie názov konkurencie!
Joj pracuje na obnovení výkonnosti podvečerného času, jej plány vyústia do kurióznej situácie.
Šou Moja mama varí lepšie ako tvoja po piatich rokoch na obrazovkách túto jeseň skončí. Aj keď to dosiaľ oficiálne nepotvrdila, televízia už mala ukončiť s výrobným štábom prípravu relácie, no zároveň s ním rozbehnúť prípravu nového projektu.
Ako sme vás exkluzívne informovali, Joj sa pripravuje od nového roka zabojovať o podvečer. Tomu od januára 2018 dominujú Oteckovia, ktorí doteraz držia vysoké podiely nad 30 %, kým Moja mama sa hýbe na tretinových výkonoch.
Televízia z Koliby pritom od budúceho roka vytasí formát, ktorý kedysi práve proti valcu Joj vytiahla Markíza. Tá na jeseň 2009 prišla s novým formátom Bez servítky, ktorý nasadila proti vtedajšej mimoriadne silnej Súdnej sieni, ktorá sa na obrazovky stihla dostať o rok skôr. Bez servítky nakoniec vydržalo na obraze do jari 2013, neúspešne sa Markíza pokúšala šou vzkriesiť na prelome rokov 2015 a 2016.
Pár mesiacov na to Markíza stratila o licenciu k šou záujem, pričom prednedávnom po nej siahla konkurenčná Joj. Zakúpila práva na formát Come Dine With Me, na základe ktorého vyrábala Markíza Bez servítky, a Joj toto leto vďaka tomu mohla úspešne otestovať českú verziu tohto formátu Prostřeno, ktorú Prima denne podvečer vysiela už od roku 2010 až doteraz.
Ako sme už informovali, Joj sa najnovšie rozhodla okrem vysielania českých častí vzkriesiť slovenskú verziu formátu a práve s touto šou vyrukuje na 18. hodinu aj do hlavnej sezóny.
Podľa najnovších informácií však v príprave slovenskej verzie formátu neposlovenčí český názov Prostřeno, na ktorý si začali jej diváci v ostatných mesiacoch zvykať.
Naopak. Joj plánuje obnoviť kuchársku reality šou pod konkurenčným názvom Bez servítky a využije možnosť vrátiť šou pod menom roky známym z obrazovky Markízy.
Na slovenskom trhu ide o raritu, najmä medzi komerčnými televíziami.
Prirodzené to dosiaľ bolo skôr pri veľkých ťažiskových formátoch ako Superstar či Talente, ktoré spájali navyše svoj názov s originálnou značkou.