Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Dunaj namotáva divákov: Seriál zažil najsledovanejšiu epizódu od štartu! Valcovalo aj Na nože

Dobový seriál zatiaľ nenarazil na divácky strop, maximá vylepšuje druhý mesiac po sebe.

Dunaj potvrdzuje postavenie najsledovanejšieho programu sezóny.

Najväčší a najdrahší seriálový projekt Markízy zažíva najlepšie obdobie od začiatku vysielania, keď potvrdil nárast diváckej priazne z druhej polovice jari a od septembra prepisuje jeden rekord za druhým.

Len za uplynulý mesiac Dunaj trikrát vylepšil najvyššiu hodnotu v celkovom počte divákov a najnovšie pridal aj ratingové maximum v obchodnej cieľovke.

Najsledovanejší diel od štartu

Doposiaľ divácky najúspešnejšiu epizódu zažil seriál tento štvrtok.

Dunaj, k vašim službám si s druhou októbrovou časťou vyslúžil rekordný rating 8,6 % a suverénny podiel na trhu 28,5 % v obchodnej cieľovke.

Konkurenčnú Nemocnicu predbehol rozdielom viac ako 12 podielových bodov.

Seriál vylepšil doterajšie maximum o tri desatiny ratingu.

Najsledovanejší od začiatku vysielania bol Dunaj aj v univerzálnej cieľovke, keď si najnovšiu časť pozrelo celkovo priemerne 515-tisíc divákov.

Doterajšie namerané maximum vylepšil o jedinú tisícku divákov.

Seriál sa nad polmiliónovú úroveň dostal iba po druhýkrát v celej histórii vysielania, po prvý raz sa mu to podarilo v druhej polovici septembra. Bežne sa najvyššie zvykne pohybovať na úrovni okolo 460 pod 480-tisíc divákov.

Nemocnicu vo štvrtok sledovalo cez 330-tisíc divákov.

Rastie aj Na nože

Trend nárastu divákov potvrdzuje aj stredajšia reality šou Markízy.

Ako sme už informovali, Na nože zažíva takmer totožný príbeh ako v jarnom vysielaní, keď po pomalom rozbehu série kontinuálne takmer týždeň čo týždeň získava divákov.

Zaujímavosťou je, že v jarnej a jesennej sérii sa sledovanosť vyvíjala a rástla podobným tempom.

Na nože s piatym jesenným vydaním dosiahlo rating 7,9 % s podielom na trhu 29,9 % v obchodnej cieľovke. Ide o najsledovanejšie vydanie 2. série.

Na Prokurátorku získala šou náskok viac ako 16 podielových bodov.

Ako sme už informovali, Jojka zareagovala na vývoj stredajšej sledovanosti a zmenou programu predčasne od polovice októbra nasadila najväčšiu seriálovú novinku jesene Duch. Viac v tomto článku.

 


Jojka tasí do boja s Markízou najväčší tromf sezóny! Predčasne vytiahne hlavnú novinku jeseneČítajte →

Na nože nad svoje priemery vyskočilo aj v univerzálnej cieľovke, v ktorej si šou tento týždeň pozrelo priemerne celkovo 361-tisíc divákov.

Pre porovnanie, takto v predošlej sezóne na jar s piatou časťou 1. série Na nože dosiahlo rating 7,7 % v obchodnej cieľovke pri celkovo 364-tisíc divákoch v univerzálnej skupine.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor