Aktuality
Borovský o Modrom z neba i o kopírovaní medzi televíziami
O reláciu Modré z neba nie je záujem. RTVS o formát neprejavila záujem, šéf Jojky reláciu odmietol. Pre najnovšie číslo týždenníka Eurotelevízia povedal: „Myslím, že to nie je relácia pre Jojku. Modré z neba je dobre šité pre Markízu. Hoci už vykazuje isté známky únavy, ako veľa iných programov, ktoré sú na obrazovke dlhší čas… No ešte stále je lídrom stredajšieho večera. Nemyslím si však, že by od nás diváci očakávali, že budeme vysielať Modré z neba.“ Pre tvorcov relácie tak zrejme zostáva jediná možnosť. Prijať ponuku Markízy na odvysielanie obmedzeného počtu epizód a akceptovať aj iný vysielací deň.
Borovský pre týždenník Eurotelevízia prezradil viac. Reagoval aj na vyjadrenia nového šéfa Markízy Matthiasa Setteleho, ktorý v jednom z rozhovorom vyjadril počudovanie nad kopírovaním sa televízií na Slovensku. Toto Borovský odmietol s tým, že nový šéf Markízy zrejme nedostal presnú informáciu a vedel by povedať 50 príkladov, keď Markíza zopakovala kroky JOJ. Nepovažuje to však za slovenskú špecialitu, deje sa to aj na takom nemeckom trhu. V rozhovore potvrdil už známu informáciu, že JOJ pripravuje na jar premiéru speváckej šou X Factor Slovensko a vyjadril počudovanie nad krokom Markízy, ktorá hneď na to ohlásila svoju spevácku show.
Na margo slabšej sezóny JOJ povedal: „Je to zvláštna sezóna, ktorá odštartovala už v júni. Kým my sme nepovažovali za správne investovať do leta, Markíza nechala v programe Búrlivé víno, preto mala lepší rozbeh do jesennej sezóny… Až teraz sa krok za krokom postupne dostávame smerom nahor, no je to ťažší proces ako v minulosti, keď boli naše východiskové pozície rovnaké. Faktom však je, že my na rozdiel od Markízy nemusíme po 3. kvartáli predkladať akcionárovi mínus 10 miliónov v hospodárení.“
Čítajte aj: JOJ a Markíza opäť s podobným projektom! Prečo?