Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: TV JOJ

Aktuality

Bodka za “Bodkom”: Nový seriál končí fiaskom, Joj ho okamžite sťahuje z prime-time!

Projekt, ktorý sa dočkal vôbec najväčšej seriálovej kampane na obraze Joj, priniesol neprehľadný mix žánrov aj rýchly odliv divákov. Aktualizácia.

Z dvoch televíznych seriálových noviniek uvedených na začiatku tohto roka sa ďalšieho mesiaca v prime-time dožije, zdá sa, iba jediný.

Aj keď obe novinky Najhorší týždeň môjho života aj Bodka kontinuálne s každou epizódou klesajú, úspech drží už iba seriál Markízy. Uplynulý týždeň udržal obe kľúčové hranice, v komerčnej cieľovke skončil na hranici 9 ratingov s podielom 21,3 % a celkovo presne na hranici 400-tisíc divákov. Medzitýždenne už stratil len 18-tisíc divákov, pri štarte ich k nemu prišlo 562-tisíc.

Konkurenčnému novému seriálu Bodka stačili štyri diely na to, aby prišiel o viac ako polovicu svojich divákov.

Seriál ostatnú sobotu už padol z pôvodného vyše pol milióna pri štarte na úroveň 211-tisíc divákov, iba medzitýždenne ich stratil ďalších vyše 65-tisíc.

Zároveň sa zaradil do neslávnej série posledných tvrdých prepadákov televízie, keď v komerčnej cieľovke už vybuchol s podielom 8,5 %. Priemer Joj je dvojnásobný. Priblížil sa dosiaľ najväčšiemu fiasku Joj z jari minulého roka, seriálu Bola raz jedna škola, tá sa s najslabšími vydaniami v prime-time dostala na úroveň medzi 6 – 8 %. Podobné fiasko pred presunom do neskoršieho vysielacieho času zažila zas vlani na jeseň šou Zlatá maska, ktorá najnižšie o 20:30 padla na podiel 8,2 % u mladých a celkovo pod 200-tisíc divákov.

Bodka po fiasku so štvrtou časťou môže okamžite skončiť v prime-time.

Podobne ako vlani Zlatá maska by sa mala Bodka v ďalších týždňoch zosunúť v rámci sobotného večera do neskoršieho vysielacieho času do okolia 23. hodiny. Miesto by si tak vymenila s filmami, ktoré dosiaľ po nej nasledovali. Najbližšiu sobotu Joj avizuje večer komédiu Švagor na odstrel.

Aktualizácia, streda 3.2.2021: Joj pre najbližšiu sobotu na poslednú chvíľu prehodnotila svoj zámer a Bodku ešte do nočných hodín neodsunie. Seriál končí v prime-time, televízia mu však našla lepší čas a dáva mu poslednú šancu na záchranu.

Novinka, ktorej Joj dopriala vyše päťtýždňovú promo masáž prostredníctvom sviatočného staničného identu, kompilátu, upútaviek či bannerovej alebo printovej kampane, stroskotala na snahe cieliť na všetkých, pričom mixom žánrov nakoniec nezaujala žiadne väčšinové publikum.

Už z reakcií divákov po štarte Bodky bolo zrejmé, že televízii sa kampaňou podarilo vyvolať zvedavosť najmä u detí. U viacerých to tak nekorešpondovalo s večerným vysielacím časom, samotný seriál zároveň v mnohom hovoriaceho psa kombinuje s “dospeláckym” slovníkom, čo rovnako vyrušilo časť rodičov, ktorých deti seriál sledovali. Obdobná kritika pokračovala aj po ďalších častiach, niektorí ho pre jeho slovník posielali aj za 22. hodinu, dojem z neho tak bol opačný, než aké očakávanie vyvolala kampaň.

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor