Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Vydarený víkend pre RTVS: Kvalifikačný zápas s Macedónskom ovládol celý týždeň!

Ďalší úspešný zápas Slovákov v rámci kvalifikácie na EURO 2016 bez prekvapení ovládol nedeľu, stal sa zároveň najsledovanejším programom celého týždňa. Jednotke sa darilo už od piatka.

PIATOK, SOBOTA: Čo ja viem dobehlo Markízu, tá zažila ďalší výrazný prepad Televíznych novín!
Upozorňujeme, že výsledky za piatok a sobotu nezohľadňujú oneskorenú sledovanosť (meraná v deň vysielania programov), nedeľné výsledky už áno.

NEDEĽA: Podvečerný súboj komerčných staníc zvládla lepšie Joj vďaka premiérovému Novému bývaniu, ktoré sa šplhalo k 21 %. Susedia už Markíze neuhrávajú ani stabilné priemery, tento raz padli pod 16 %, Kredenc skončil nad 19 %. Líder si zlepšil chuť po nečakanom sobotnom páde Televíznych novín, jeho hlavné správy sa už prehupli cez 30-tku, stále však nejde o optimistický výkon TNiek. Noviny Joj uhrali 25,5 %.

Pomer večerných síl bol daný už dávno pred príchodom ôsmej hodiny. Kvalifikačný zápas slovenskej reprezentácie na európsky šampionát v roku 2016 s Macedónskom jasne celodenne vyhral, keď polčasy podľa našich informácií sledovalo 9,5 a 10,3 % divákov s podielmi 27,4 % a 31,6 %. Druhý polčas sa k tomu stal najsledovanejším programom celého týždňa (12 – 54). V 12+ sa oba polčasy blížili k hranici 600-tisíc divákov. Jednotka vydarený víkend podčiarkla piatkovým úspechom s Čo ja viem.

Obe komerčné stanice sa museli uspokojiť so zníženými výkonmi, Mačacie zlato na Markíze preliezlo len 18 %, Hádaj kto? na Joj zas hranicu 14 %. Medzi menšími sa darilo najviac Plus, ktorej Profesionáli atakovali 7 %, snímka Elektra uhrala nad 5 %. Snímky Ľadové sny na Dome Nekecaj a pádluj 2 na Dajto sa hýbali okolo 4,5 % v prospech ženskej stanice.

Foto: SFZ FB

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor