Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Peter Žák, Markíza

Sledovanosť

Uhorčík drží sobotné vedenie, Dvaja na jedného aj duel Farmy na rekorde jesene!

Nárast sledovanosti programov Markízy pokračoval po štvrtku aj vo zvyšné dni týždňa.

Markíza uzavrela svoj najsilnejší týždeň jesene tak, ako ho začala. Po sezónnych maximách Sestričiek, Extrémnych premien či Oteckov so štvrtkovou časťou najvyššie hodnoty jesene prepisovala aj vo zvyšné dni.

Kým Oteckovia v piatok rekordný štvrtok nepotvrdili a stratili vyše jeden a pol ratingu, postupný nárast, o ktorom sme informovali, potvrdzuje piatkový Duel Farmy. Ten zaznamenal nový najvyšší výkon série, keď v komerčnej cieľovke stúpol na rating 7,7 % s podielom 22,4 %. Ešte prednedávnom sa Duel hýbal o približne dva ratingy nižšie. Celkovo si ho pozrelo 419-tisíc divákov.

Darilo sa aj Milujem Slovensko, ktoré si taktiež pripísalo dosiaľ najlepší výkon tejto série u mladých divákov ratingom 6,7 %, v celkovom publiku ale, paradoxne, medzitýždenne o niečo kleslo za Farmu so 401-tisíc divákmi.

V sobotu aj s druhou časťou ostal vo vedení nový seriál Uhorčík. Po počiatočnom vyše deväťpercentom ratingu klesol na 7,8 % s podielom 21,6 %, vrátiť sa pritom k nemu ale mala väčšina divákov. Priemerný výkon mu ponížila až druhá polovica po brejku, čo môže naznačovať vývoj do budúcna. Celkovo si seriál pozrelo 386-tisíc divákov.

Uhorčíka v celkovom publiku dotiahli Záhady tela, ktoré si pozrelo 381-tisíc divákov, divákov seriálu Joj však po 21:30 úspešne získala nasledovná Pumpa na Jednotke, ktorá v komerčnej cieľovke s ratingom 5,2 % a podielom 15,4 % predbehla o viac ako pol ratingu Záhady tela. Netradičnej seriálovej novinke Michala Kubovčíka a Dana Heribana sa zatiaľ darí, celkovo si ďalší diel pozrelo 344-tisíc divákov. Pre porovnanie, Neskoro večer ich už malo len 286-tisíc.

Svoj dosiaľ najsilnejší jesenný týždeň potvrdila Markíza v nedeľu. Od rána sama, aj médiá, informovali o ďalšej účasti Igora Matoviča priamo v Televíznych novinách, v ktorých za posledné týždne už tretíkrát v štúdiu hovoril o najnovších opatreniach. Premiér tak postupne buduje zvyk informovať o novinkách v hlavnom spravodajstve Markízy.

Televíznym novinám to prinieslo nové jesenné maximum, keď si ich celkovo pozrelo 725-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke vyskočili na rating 13,6 % s podielom 33,5 %. Stali sa tak jasne najsledovanejším programom týždňa v oboch cieľovkách.

Rekord aktuálnej druhej série navyše dosiahlo aj večerné Dvaja na jedného, ktorého hosťom bol Mário „Kuly“ Kollár. Ratingovo už atakovalo desiatku s 9,9 % a podielom 25,7 %, celkovo šou sledovalo 493-tisíc divákov.

Markíza opäť, ako vo štvrtok, dosahovala značný nárast sledovanosti paradoxne popri futbale, ktorý divákov, naopak, bral konkurenčnej Joj. Tá s filmom Dievča v pavúčej sieti uhrala len podiel 16 %, futbal Ligy národov medzi Slovenskom a Škótskom sa hýbal na podieloch okolo 17 %. V celkovom publiku polčasy sledovalo 387, resp. 308-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor