Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Sviatočný utorok pre Joj, Ženská na vrchole bodovala! Markíza a Jednotka kolidovali s klasikou

Komerčná a verejnoprávna televízia zaujali vysielaním slovenskej filmovej série na dvoch obrazovkách v rovnakom čase.

Sviatočný utorok, počas ktorého sme si pripomínali 31 rokov od „vyštrnganej“ slobody, vyšiel večer najlepšie Joj.

Komerčnej dvojke zabrala premiéra českej komédie Ženská na vrchole, ktorej je televízia partnerom a na jej obraze si pripísala rating 10,3 % s podielom 28,7 % v komerčnej cieľovke, celkovo ju sledovalo 497-tisíc divákov. Najtesnejším rozdielom tak prekonala premiéru Aladina na Joj zo začiatku mesiaca, ktorý bol doteraz najsledovanejším jesenným filmom.

Markíza ostala na svojom s českými dielmi Utajeného šéfa, keď sa mala dostať nad 7 ratingov. Zaujímavosťou je, že Markíza v utorok odvysiela českú epizódu Utajeného šéfa o skôr, ako sesterská Nova, ktorá ho vyrábala pre svoju obrazovku. Lepšie sa darilo pondelňajším Susedom, ktorí stratili necelý pol rating s 8,7 %, celkovo si ich pozrelo 431-tisíc divákov. Celkovo sa im už Inkognito priblížilo, hranicu 430-tisíc atakovalo.

Ku kurióznej náhode došlo v okolí obeda.

Markíza a Jednotka RTVS totiž rozmýšľali programovo podobne a do podobného času nasadili slovenský film Fontána pre Zuzanu. Svoje zámery neupravili ani po vydaní programových plánov, vo vzájomnom súboji bez prekvapenia viedol kvalitnejší prvý film zo série, ktorý vysielala Markíza s podielom vyše 17 % v komerčnej cieľovke, Jednotka vysielala Fontánu pre Zuzanu 3, v oboch hlavných cieľovkách sa hýbala medzi 8 – 9 %.

Následne dňu viedla Joj s Titanicom, podvečer sa do čela dostali Oteckovia, ktorým však tradične sviatočné dni nevyhovujú, podielovo šli na 23 %. Shrek na Joj ich stíhal s vyše 19 %. Programom dňa sa stali Televízne noviny, ktoré ratingovo v komerčnej cieľovke skočili na 12,1 %, celkovo ich sledovalo 701-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor