Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Suverénny návrat Pána profesora, trhol rekordný podiel! Vyčerpané Inkognito sa prepadáva

Zdieľať

Tretiu sériu odštartoval Pán profesor tam, kde skončil, naďalej valcuje pondelňajšiemu večeru.

Rodinno-komediálny seriál Pán profesor bude hitom aj v novej tretej sérii.

Seriál, ktorý od prvej série až do konca tej druhej postupne naberal na sledovanosti a túto jar vrcholil s predposlednou časťou druhej série absolútnym rekordom, nadväzuje aj v novej sezóne na svoju silu, pričom už teraz dokázal prepísať ďalší z rekordov.

Pán profesor sa s novou treťou sériou uviedol ako suverén ratingom 11,5 % a podielom 34,7 %. Jemne tak prekonal dosiaľ svoj najlepší trhový podiel od štartu, ktorý v predošlej sérii vyskočil na 34,3 %.

Seriál pri nástupe novej série zaostal za rekordnými ratingami tej predošlej, sezóna je však iba v začiatku, kedy pri obrazovkách trávi čas menej divákov, než postupne od októbra. V minulej sérii sa seriál pravidelne hýbal na ratingoch 12 – 13 %.

Celkovo si úvodný diel novej série pozrelo 496-tisíc divákov, aj v tomto prípade z rovnakých príčin seriál o niečo klesol, keď sa na jar pravidelne dostával nad pol milióna.

Konkurenciu stabilne valcujúceho Pána profesora stále menej zvláda vyčerpané Inkognito, ktoré sa tento pondelok dostalo len pod štyri ratingy s hlboko podpriemerným podielom 11,9 %. Nasledovná repríza proti Farme dokonca šla pod desiatku.

Samotná Farma dosiahla rating 5,8 % s podielom 25,4 %, od prvej časti 13. série si tak udržuje stabilné výkony na úrovni 5 – 6 ratingov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Odporúčame

Facebook

Nahor