Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Superstar už vystrelila, bodovala najlepším ratingom týždňa! Hniezdo i tak doťahovalo rekord, celkovo vyhralo

Superstar s druhou kastingovou epizódou naplnila očakávania, aké od nej mohla mať televízia pri štarte, značne medzitýždenne posilnila.

Superstar už s druhou časťou zabodovala suverénne. Speváckej šou sa pri štarte tesne nepodarilo dosiahnuť ratingovú hranicu desať percent, no už o týždeň neskôr ju sebavedomo prekročila. Superstar medzitýždenne porástla o takmer jeden a pol ratingu, keď si druhý kastingový diel pripísal rating 11,3 % s podielom 29,3 %. Ratingovo šlo pritom u mladých divákov o jasne najsledovanejší program celého týždňa.

Podobne vzostupnú tendenciu mala v priebehu kastingov Superstar aj v predošlej sérii, kedy však na takéto hodnoty vyskočila až po pár týždňoch pri ich závere. Najviac zahrala s posledným kastingom 11,8 %, k tomu sa už s druhou časťou tejto série priblížila. Následne s ďalšou fázou súťaže v minulej sérii už sledovanosťou klesala. Predošlá piata federálna séria ale štartovala o približne pol ratingu nižšie, než súčasná. Porovnanie v tomto článku.

Superstar ale i napriek jasnému nárastu dokázalo v počte divákov opäť predbehnúť Hniezdo na Jednotke. To si medzitýždenne taktiež polepšilo, keď ho sledovalo 547-tisíc divákov, čo je o takmer 37-tisíc viac ako pred týždňom. Hniezdo takto doťahovalo aj svoj doterajší absolútny rekord, vďaka ktorému sa stal jasne najsledovanejším seriálom sezóny. Superstar ale medzitýždenne porástla v počte divákov viac – o celkovo 44-tisíc, keď ju už spolu sledovalo 512-tisíc divákov. Relácia V siedmom nebi mimoriadne silnej nedeľnej konkurencii nestačí, sledovať ju malo 431-tisíc divákov, podiel u mladých mal ísť podľa konkurencie len na úroveň 15,6 %.

Z ďalších programov týždňa sa malo v utorok a stredu najlepšie dariť seriálu Nový život, u mladých sa mal ratingovo hýbať okolo 8 %, celkovo ho malo sledovať 467 a 437-tisíc divákov. Markíza dočasne na utorky nasadila českú Zámenu manželiek, skončila v podpriemere. Vo štvrtok jej už nárast zabezpečila Svadba na prvý pohľad, ktorá ale potvrdila prepad sledovanosti spred týždňa, kedy z vysokého ratingu 9,6 klesla na 8,3 %. Minulý týždeň ešte o niečo stratila výkonom 8 % a podielom 22,2 %. Nový život mal byť o pol ratingu nižšie, zároveň viesť so 427-tisíc divákmi.

Joj vo štvrtok zabodovala najmä finálovou predvolebnou debatou, keď valcovalo Na hrane, presne opačne mal dopadnúť piatkový seriál Bola raz jedna škola, ktorý mal hlboko prepadnúť. V piatky sa k tomu naďalej nedarí Dobre vedieť, z neúspechu komerčných staníc ale ťažil kvíz Jednotky Čo ja viem, ktorý narástol na 453-tisíc divákov, naďalej ale zaostáva za polmiliónovými výkonmi zo začiatku série a zaznamenáva tak o niečo slabšiu sezónu. Zem spieva v sobotu pokračovala so 363-tisíc divákmi a taktiež zaznamenáva v rámci série prepad sledovanosti.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor