Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Superstar sa už bez športovej konkurencie pozbierala, vyhrala nedeľu! Sobotným lídrom finále Ligy majstrov

Superstar so sledovanosťou tretieho finálového kola dorovnala dosiaľ najvyšší rating zo živých kôl, ktorý zaznamenala s prvým semifinále na konci apríla.

SOBOTA: V sobotu sa očakávane sledovanou udalosťou stalo finále Ligy majstrov. Zápas víťazného Realu Madrid proti Liverpoolu sledovalo v komerčnej cieľovke takmer 6 a pod 7 % divákov s podielmi takmer 20 a 22 %. Nebola mu však ďaleko Markíza s filmom Bezva ženská na krku pri ratingu pod 6 % a podielom pod 19 %, Joj nie veľmi strategicky nasadila životopisný film legendárneho futbalistu, snímka Pelé: Zrodenie legendy uhrala 4,5 ratingu s podielom pod 15 %.

Podvečer Smotánka dosiahla podiel pod 26 %, Joj sa vôbec nedarí so sobotnými reprízami Všetko, čo mám rád, šla okolo a pol desiatku. Televízne noviny prekročili 24 %, Noviny atakovali 23 %. Celkovo ich videlo takmer 380-tisíc divákov, Televízne noviny zas 315-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa stalo v oboch cieľovkách finále Ligy majstrov.

NEDEĽA: Superstar sa po skončení hokejových Majstrovstiev sveta opäť nadýchla. Po sérii podpriemerných výkonov poskočila s tretím živým finálovým kolom na rating 8,3 %, čím dorovnala výkon z prvého živého semifinále z konca apríla. Práve toto semifinále bolo poslednou časťou Superstar pred nástupom MS v hokeji. Podielovo šla spevácka šou túto nedeľu na takmer 25 %, na Rozhodnutie si počkalo pod 5 % divákov s podielom vyše 26 %. Joj konkurovala snímkou Most špiónov, neuspela s ratingom pod 5 % a podielom vyše 15 %. Celkovo si Superstar pozrelo takmer 415-tisíc divákov.

Z menších staníc sa túto nedeľu opäť pripomenula športová stanica Sport 2, ktorá tak ako koncom apríla šokovala ostatné slovenské stanice. S prenosom pretekov Formuly 1 z legendárneho okruhu v Monaku sa Sport 2 dostalo na rating 2 %, čo jej prinieslo podiel až 11,3 %. V čase svojho vysielania aj tentokrát dokázala byť lídrom, predbehla napríklad aj Novú záhradu či Kuchyňu.

Nové bývanie podvečer atakovalo 17 %, Susedia podliezli 19 %. Televízne noviny klesli na 23 %, aj v komerčnej cieľovke ich predbehli Noviny, podielovo dosiahli výkon pod 26 %. Celkovo ich videlo vyše 510-tisíc divákov a stali sa najsledovanejším programom dňa, TN-ky sa mali ťahať k hranici 395-tisíc divákov.  V komerčnej cieľovke vyhrala deň Superstar.

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor