Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Tvoja tvár znie povedome, víťazka 3. kola 6. série Kristína Madárová, foto: Markíza

Sledovanosť

Šokujúci týždeň: Tvoja tvár, Svadba na prvý pohľad a Noviny Joj trhali niekoľkoročné rekordy!

Uplynulý týždeň priniesol nečakane suverénne rekordy hneď niekoľkým programom.

Seriálové sklamania Markízy zo začiatku týždňa, keď sa sledovanosť prepadla Susedom a s prvou tohtoročnou premiérou vôbec nerástli oproti doterajším reprízam Červené pásky, kompenzovali víkendové šou.

Markíze zabrala piatková Svadba na prvý pohľad, ktorá sa dostala na svoj nový rekord ratingom 10,5 % pri podieli 26,6 %. Medzitýždenne porástla o jeden a pol ratingu, pričom sa dvihla náhle oproti doterajším výkonom druhej série. Celkovo sa už šou ťahala k pol miliónu so 497-tisíc divákmi.

Pre Svadbu na prvý pohľad ide o vôbec najúspešnejšie vydanie celej šou od minuloročného štartu. Doterajším maximum v komerčnej cieľovke bol rating 9,8 % z polovice prvej série.

V rovnaký piatkový večer vrátila Jednotka RTVS na obrazovky svoju najúspešnejšiu šou ostatných sezón Čo ja viem, ktorá v sledovanosti už predbehovala aj Milujem Slovensko či Zem spieva. Novou sériou však na prvýkrát na výkony z minulého roka nenadviazala, keď ju sledovalo 407-tisíc divákov. Vlani sa dokázala dostávať na pol milióna.

 


Prvé seriálové sklamania Markízy: Červené pásky v premiére nerástli, Susedia s prepadom!Čítajte →

Momentálne sa tak do pozície najsledovanejšieho programu RTVS dostávajú sobotné Záhady tela. Tie zažívajú momentálne silnú sezónu, túto sobotu ich sledovalo 430-tisíc divákov pri podieli 18,5 % v celkovom publiku.

Markíza po piatku zažila rekordný výstrel aj v nedeľu.

Na rekord šiestej série jej vyskočila hlavná šou sezóny Tvoja tvár znie povedome, ktorá po poklese s druhým kolom tentokrát rástla.

Tvoja tvár znie povedome s tretím kolom zaznamenala rating 11,3 % s podielom 30 %, čím predbehla aj rating zo štartu šiestej série, kedy šla na 11,1 %. Maximum dosiahla aj v celkovom publiku s 582-tisíc divákmi.

Tvoja tvár sa aktuálne nachádza vo vôbec najsledovanejšom ročníku po valcujúcej 1. sérii z jari 2016.

Ratingovo aj v celkovom počte divákov sa aktuálne postarala o najlepší výkon od októbra 2016, kedy bežal druhý ročník Tvojej tváre. V rámci jeho priemerného výkonu šou momentálne takisto dosahuje lepšie čísla, keď priemerný ratingový výkon 2. série bol v komerčnej cieľovke 10,5 %. Zároveň sa jej už podarilo suverénne poraziť najsledovanejšie vydania predošlej 3., 4. a 5. série.

V komerčnej cieľovke v rámci celého týždňa zostal ešte na čele Pán profesor, ktorý po ďalšom poklese dosiahol rating 11,6 %. Medzi všetkými programami vrátane spravodajstiev najvyšší rating v komerčnej cieľovke dosiahli Televízne noviny v pondelok a nedeľu, kedy šli na 11,9 %.

Z pohľadu celkovo najvyššieho počtu divákov na trhu týždeň ovládli nedeľné Noviny Joj, ktoré zaznamenali rovnako najúspešnejšie vydanie posledných rokov.

Hlavné spravodajstvo Joj sledovalo v nedeľu rekordných 754-tisíc divákov s podielom 30,1 %, čím sa ako jediný program týždňa dostali cez sedemstotisícovú hranicu a zároveň samotné Noviny Joj dosiahli najsledovanejšie vydanie za posledné tri roky od marca 2018.

Markíza dosiahla celkovo najsledovanejšie vydanie Televíznych novín v pondelok, kedy si ich pozrelo 654-tisíc divákov.

Z pohľadu najsledovanejších programov týždňa mimo správ na čelo vystrelila spomínaná Tvoja tvár s 582-tisíc divákmi, nasledovalo ju nedeľné Na telo, ktoré prilákalo 564-tisíc divákov. Poslednýkrát v tejto sezóne do sledovanosti prehovorili preteky s Petrou Vlhovou, ktoré v rámci finálového víkendu Svetového pohára v alpskom lyžovaní priniesli najsledovanejšie momenty v 2. kole sobotného slalomu, ktoré sledovalo priemerne po 13. hodine až 548-tisíc divákov s vysokým podielom 41,6 %.

Ďalej nasledovali stredajší Slovania, ktorých si pozrelo 518-tisíc divákov, či spomínané Svadby na prvý pohľad so 497-tisíc divákmi. K pol miliónu sa opäť blížilo aj nedeľné Nové bývanie, ktoré tentokrát sledovalo 488-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor