Téma mesiaca
Sledovanosť F1 rastie, priame prenosy sledovalo o 24 % viac divákov ako vlani
Formula 1 na obrazovkách televíznych staníc Sport1 a Sport2 silnie, nedeľnou Veľkou cenou Abú Zabí uzavretú sezónu 2016 sledovalo v priemere o štvrtinu viac divákov ako predchádzajúci ročník.
Napínavý súboj o titul majstra sveta medzi Rosbergom a Hamiltonom pri záverečnej VC Abú Zabí videlo na Sport2 spolu 131-tisíc divákov (A4+), čo je o 73 % viac než rovnaké preteky v minulej sezóne. Víkendové priame prenosy sledovalo v tejto sezóne priemerne 4,37 % všetkých divákov (CS 15+), ktorí v tomto čase sedeli pred televíznymi obrazovkami.
Formula 1 lákala k televíznym obrazovkám predovšetkým mužských divákov, ktorí tvorili až 4/5 publika. Víkendové priame prenosy na staniciach Sport 1 a Sport 2 sledujú predovšetkým muži v produktívnom veku. “Obe stanice tak môžu zadávateľom reklamy ponúknuť vysoké afinity u cieľových skupín ako muž vo veku 25 až 54 rokov (173 %), muž s najvyšším socioekonomickým statusom A (156 %) či muž žijúci v mestách od 20 do 100 tisíc obyvateľov (187 %),“ uviedla Iva Pantůčková, Sales Director z mediálneho zastupiteľstva Atmedia, ktoré na slovenskom a českom trhu obchodne zastupuje Sport 1 a Sport 2.