Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Pumpa nečakaným hitom Jednotky: Sledovanejšia ako Milujem Slovensko aj Záhady tela!

Netradičný seriál televízia ani len neavizovala v jesenných plánoch, narýchlo nasadená novinka ťaží z vysielacieho slotu a zaberá už najlepšie zo všetkých večerných programov Jednotky.

Nenápadný nový komediálny seriál Jednotky, s minutážou len okolo 25 minút, sa stáva nečakaným highlightom verejnoprávnej televízie.

Seriál Pumpa ešte na začiatku septembra nefiguroval v žiadnych plánoch RTVS, a to nielen programových ale ani v rámci vyhliadok na novú sezónu. Novinka s netradičným seriálovým konceptom postavenom na glosovaní udalostí ostatných dní, a teda výrobe krátko pred vysielaním, sa objavila potichu v programovej štruktúre na konci septembra, pričom proma sa dočkala len tesne pred vysielaním. O novinke vás exkluzívne informoval portál Mediaboom.sk.

Z nenápadnej novinky sa však nakoniec stáva nečakaný hit.

S ostatnou časťou vyskočila Pumpa už na rating 7,3 % s podielom 17,8 % v komerčnej cieľovke a celkovo na 438-tisíc divákov v celom publiku staršom ako 12 rokov.

Pre Pumpu to znamená, že sa stala jasne najsledovanejším večerným programom Jednotky uplynulý týždeň mimo spravodajstiev. Prekonala aj sobotné Záhady tela, ktoré jej predchádzajú, tie dosiahli celkovo 395-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke uhrali rating 5,4 % s podielom 12,9 %.

Pumpa dokonca prekonala aj piatkové Milujem Slovensko, ktoré videlo celkovo 371-tisíc divákov a u mladej cieľovky v ratingu šlo na 6,4 %.

Komediálnemu seriálu Michala Kubovčíka a Dana Heribana vychádza najmä jeho vysielací čas.

Pumpa totiž začína o 21:30, presne v čase, kedy na Joj končí komediálny seriál Uhorčík. Práve jeho divákov si berie aj Jednotka a postupne rastie. Joj, naopak, po konci Uhorčíka výrazne padá.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor