Viete prví
Poznáme prvé detaily novej série Ruže pre nevestu! Markíza začne s nakrúcaním
Markíza sa môže chystať ešte do vzdialenejšej exotiky, výrobu odštartuje neskôr ako v prvej sérii. Aktualizované.
Ruža pre nevestu sa budúci rok vráti na obrazovky.
Ani pôvodný neúspech vynovenej verzie najklasickejšej televíznej zoznamky neodsúdil reality šou k zrušeniu po prvej sérii. Zachránila sa konečných úspechom v online aj postupným nárastom sledovanosti.
O Ruži pre nevestu sa písalo všade napriek tomu, že na televíznej obrazovke bola jej sledovanosť dva mesiace podpriemerná. Markíza však napokon oznámila, že sa reality šou stala jej najúspešnejším programom v histórii streamovacej platformy Voyo, pričom bulvárnym médiám sa témy o jej postavičkách čítali nadpriemerne.
Televízia tak napokon neváhala a oznámila pokračovanie.
Do vysielania sa dostane v priebehu roka 2024, pričom sa očakávalo, že s ním bude počítať opäť v jarnej televíznej sezóne.
Výroba začne neskôr
Markíza sa však k nakrúcaniu dostane výrazne neskôr, než tomu bolo v prvej sérii.
Tohtoročnú Ružu pre nevestu nakrútila televízia ešte vlani na jeseň, pričom na postprodukciu mala niekoľko mesiacov. Výroba prebiehala päť týždňov od októbra 2022, na obrazovky sa šou dostala od 3. marca 2023. Potrvala do 2. júna.
Vzniklo celkovo 12 vydaní – desať nakrúcaných v zahraničí a dva na Slovensku. Vysielanie bolo dvakrát prerušené – počas Veľkej noci a Majstrovstiev sveta v hokeji.
Markíza tento rok s výrobou 2. série Ruže pre nevestu ešte ani nezačala.
Podľa našich informácií sa na nakrúcanie chystá až začiatkom budúceho roka od januára 2024, pričom by malo potrvať niekoľko týždňov.
Je tak otázne, či stihne reality šou nasadiť v podobnom termíne, ako tomu bolo v tohtoročnej prvej sérii.
Dá sa očakávať, že s nasadením druhej série Ruže pre nevestu v prípade jarného vysielania nebude môcť otáľať. Budúcoročná jar bude v závere vyblokovaná športovými udalosťami a predpokladá sa, že svoje hlavné programy televízie ukončia do začiatku mája.
Od 10. mája štartujú Majstrovstvá sveta v hokeji, ktoré bude po prvý raz vysielať súkromná Joj, od 14. júna sa koná futbalové Euro 2024, ktoré zas bude vysielať na svojich staniciach Markíza.
Nakrúcať bude opäť ďaleko
Markíza sa aj v novej sérii Ruže pre nevestu chystá do exotiky.
Už od pilotného ročníka sa po vzore zahraničných verzií rozhodla nakrúcať exotickom v prostredí mimo Slovenska, pri prvej sérii portál Mediaboom.sk ešte minulý rok exkluzívne ako prvý informoval, že sa vybrala so štábom do Turecka. Za ženícha si vybrala podnikateľa dlhodobo pôsobiaceho v Thajsku.
Podobný model môže zvoliť aj tentokrát.
Markíza by podľa našich informácií mala tentokrát vycestovať na Srí Lanku.
Aj v druhej sérii by Ruži pre nevestu malo dominovať exkluzívne exotické prostredie, v ktorom sa o jedného muža pobije približne dvadsiatka neviest. V prvej sérii televízia prostredníctvom kastingov vyskladala 18-člennú zostavu.
Kontroverzie prvej série
Zloženie dievčat pritom otvorene namiesto hľadania lásky malo v prvom rade zaujať najmä bulvár.
Ponúkla plejádu plastikových dievčat, ktorých hlavnou pridanou hodnotou bolo konto na Instagrame a tisíce followerov.
Práve takíto účastníci zaujímajú televízie stále viac, keď prinášajú potenciál prenesenia sledovateľov k televíznym obrazovkám či ich plateným platformám. Podobný výber súťažiacich v ostatnom období aplikuje Markíza pri kastingoch do reality šou Farma či Jojka do Bez servítky alebo vlaňajšej zoznamky Láska na chate.
V prípade Ruže pre nevestu hľadala Markíza účastníčky na rôznych miestach.
Do televízneho vysielania intenzívne nasadila spoty, v ktorých vyzývala na prihlásenie žien hľadajúcich skutočnú lásku, medzitým kastingové agentúry obvolávali bývalé tváre rôznych televíznych šou ako Farma, X Factor, Superstar alebo Take Me Out. Nakoniec viaceré do programu aj zlákala.
Podľa bulvárnych informácií sa nevesty snažili udržať v šou pre honorár.
„Dobre vedeli, aká je ich zárobková priorita a že v šou sa udržia len príbehom. Ak ho niektorá neponúkla, v televízii jasne vidieť, že išla z kola von,“ citoval jednu z účastníčok týždenník Plus 7 dní.
Niektoré nevesty mali dostať niekoľkotisícové honoráre aj vopred.
„Dusnú atmosféru dievčatá neznášali len v snahe udržať sa na obrazovke čo najdlhšie, niektorým ponúkli podľa našich informácií horibilné honoráre vopred. Ako sme zistili, v niektorých prípadoch sa blížili k čiastke 8-tisíc eur, čo ešte nemusel byť finančný strop,“ napísal týždenník.