Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: TV JOJ

Pikošky

Podvečerné Bez servítky zažilo rekordný týždeň! Joj takto blízko Oteckom ešte nebola

Joj zažíva so svojím podvečerom najúspešnejšiu sezónu za posledné štyri roky.

Kuchárska reality šou Bez servítky má za sebou svoj najúspešnejší týždeň.

Niekdajší formát z obrazovky Markízy je prvou konkurenciou, ktorá sa dokázala od roku 2018 presadiť popri valcujúcemu podvečernému seriálu Oteckovia, pričom najnovšie Joj dokázala dotiahnuť na zatiaľ najtesnejší rozdiel.

Oteckovia ešte v priebehu februára zaznamenali turbulentnejšie týždne, keď im začala kolísať sledovanosť. Od podielovej hranice 30 % začali častejšie padať k okoliu 25 % a ratingovo od 9 až 10 % k hodnotám v okolí 7 %.

Denný seriál Markízy však v ostatných týždňoch opäť zastabilizoval výkonnosť. Najčastejšie sa aktuálne držia medzi 8 – 9 ratingami s podielmi okolo 27 – 29 %, pád pod tieto hodnoty zaznamenávajú maximálne raz či dvakrát v týždni.

V uplynulých dňoch napriek tomu najsilnejší týždeň zažilo konkurenčné Bez servítky.

Denná reality šou sa priemerne hýbala v okolí ratingovej hranice 5,5 %, pričom zažila aj svoje rekordné vydanie, keď v piatok vyskočila na dosiaľ najvyšší podiel na trhu 21 % pri ratingu 5,7 %.

Joj bola zároveň v tento deň dosiaľ najbližšie Oteckom v rámci klasickej štruktúry.

 


Nečakaný hit jari: Kontroverzné Svadby Markízy naberajú na sile! Tvoja tvár prvýkrát padlaČítajte →

S piatkovým vydaním dotiahla seriálový valec na rozdiel vyše jedného ratingu, keď Oteckovia v piatok padli na rating 6,9 % s podielom 24,6 %. Ešte menší rozdiel bol medzi programami v celkovom publiku, kde Oteckov sledovalo 350-tisíc a Bez servítky 330-tisíc divákov.

Viac o minulotýždňovej sledovanosti nájdete v tomto článku.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor