Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: RTVS

Sledovanosť

Pečie celé Slovensko najsledovanejšou šou jesene! Ovládlo víkendový program

Pečie celé Slovensko po vydarenej prvej sérii potvrdzuje úspech.

Náročný súboj o nedeľného diváka Jednotke vychádza.

Pečie celé Slovensko od októbrového návratu na obrazovky s druhou sériou každotýždenne potvrdzuje úspech, keď sa vo vzájomnej konkurencii rovno všetkých troch hlavných šou jesene dostáva na prvú priečku.

Za najkratší koniec ťahá ťažiskový formát Markízy Tvoja tvár znie povedome, ktorá naďalej potvrdzuje najhoršiu sériu.

Celebritná šou prakticky zopakovala najslabšie čísla sledovanosti z predošlej nedele, keď aktuálne Tvoja tvár dosiahla rating 5,2 % s podielom 18,7 % v komerčnej cieľovke a celkovo ešte jemne stratila s 315-tisíc divákmi.

Ako sme informovali, Tvoja tvár sa túto jeseň trápi na polovičných číslach, než aké dosahovala v predchádzajúcom ročníku minulý rok na jar, pričom Markíza už čoskoro svoje jesenné trápenie ukončí. Tvoja tvár pozná dátum finále 7. série.

 


Trápenie Markízy sa čoskoro skončí: Najslabšia Tvoja tvár pozná dátum finále!Čítajte →

Talent s Pečením bojujú o vedenie

V priebehu nedeľného vysielania ešte aj naďalej v komerčnej cieľovke udržuje tesné vedenie šou Česko Slovensko má talent.

Túto nedeľu potvrdila pokles spred týždňa, keď Talent zopakoval rating 6,6 % s podielom 21,1 % v komerčnej cieľovke.

V celkovom počte divákov však výraznejšie porástol, keď mu ich medzitýždenne pribudlo 35-tisíc. Talent takto najnovšie sledovalo 379-tisíc divákov a vrátil sa tak k úrovni zo začiatku októbra.

Práve v celkovom počte divákov je od svojho štartu lídrom nedeľného večera verejnoprávna šou Pečie celé Slovensko. Najnovšie si však pripísala aj ďalší úspech.

Tesne sa totiž dostala do vedenia aj v komerčnej cieľovke, k čomu jej dopomohla najmä kratšia stopáž Talentu a vysielanie bez reklám.

Pečie celé Slovensko s 3. kolom druhej série dosiahlo rating 6,7 % s podielom 18,8 % v komerčnej cieľovke. V priemerných číslach tak najtesnejším rozdielom predbehlo Talent, ktorý zatiaľ udržiaval líderstvo vo väčšine svojho vysielania.

Suverénne viedla šou Jednotky v celkovom publiku, kde taktiež výrazne medzi týždňami posilnila. Tentokrát ju sledovalo 471-tisíc divákov, čo je o takmer 30-tisíc viac ako predošlú nedeľu.

Záhady tela predbiehajú Milujem Slovensko

Z ďalších víkendových programov v piatok aj sobotu viedla reality šou Farma, s Duelom dosiahla rating 5,9 % pri podiele 22,1 % v komerčnej cieľovke. 

Milujem Slovensko uhralo rating 4,3 % s podielom 14,8 %, v celkovom publiku ho sledovalo 295-tisíc divákov. Kedysi dominantná šou Jednotky takto nestačila na sobotné Záhady tela, ktoré sledovalo až 355-tisíc divákov, menej úspešné sú však v komerčnej cieľovke s ratingom 3,5 %.

Jojka s piatkovou Hranicou uhrala rating 4,6 %, sobotná filmová premiéra Kód 355 uhrala vlažný rating 3,9 % s podielom 14,8 % v komerčnej cieľovke.

Z víkendovej sledovanosti už tradične vyskočili nedeľné debaty. 

V politike na TA3, ktoré sa po poprave dvoch mužov v centre Bratislavy prihlásilo k tolerancii LGBTI+ komunity, sledovalo priemerne celkovo 177-tisíc divákov.

Nasledujúce O 5 minút 12 na Jednotke videlo priemerne 368-tisíc divákov. Na telo na Markíze si vybralo priemerne 348-tisíc divákov.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor