Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Nový športový portál Šport24.sk chce byť najlepší na trhu

Vydavateľstvo News and Media Holding, a.s. zaradilo do svojho portfólia nový športový portál Šport24.sk, ktorý spustilo v piatok v popoludňajších hodinách. Jeho ambíciou je stať sa najlepším medzi športovými portálmi na slovenskom mediálnom trhu.

Šport24.sk je spoločným športovým webom pre portály Pluska.sk a Aktuálne.sk, pričom pre meranie návštevnosti bude zaradený pod druhý menovaný web. Portál sa pripravoval niekoľko mesiacov a jeho spustenie bolo dlhodobo plánované na začiatok európskeho šampionátu vo futbale, kde sa premiérovo zúčastňuje aj Slovensko.

Vydavateľstvo podľa vlastných slov vsádza na kvalitné spravodajstvo, výsledkový servis, ale najmä na personalizovaný obsah pre užívateľov a prispôsobenie podľa užívateľského zariadenia – responzivitu.

„Spustenie športového portálu Šport24.sk nadväzuje na naše holdingové aktivity, prostredníctvom ktorých chceme využiť synergie najmä s našou sesterskou stávkovou spoločnosťou Fortuna,“ povedal generálny riaditeľ NMH Peter Mertus. Kľúčovými vlastnosťami portálu bude bohatý výsledkový servis, kvalitné spravodajstvo, personalizovaný obsah, ktorý bude prispôsobený obsahu obľúbeným oblastiam čitateľa, prispôsobenie formy pre mobily, tablety i počítače samostatne a zároveň bude napojený na tipovanie. „Ambíciou webu je stať sa najlepším športovým webom s komplexnými informáciami a službami,“ dodal Mertus.

Redakcia portálu Šport24.sk bola vyskladaná v rámci interných športových kapacít vydavateľstva a NMH tak vytvorilo vydavateľské centrum športu, ktoré povedie Monika Jurigová. Logo bolo vytvorené „in house“ a jeho farbami sú biela, modrá a oranžová.

Kampaň, ktorá bude sprevádzať spustenie portálu bude sprevádzaná komunikáciou v televízii, rozhlase, v printe i online. Doplnená bude aj o video zdravice známych športovcov. Portál zároveň spúšťa Veľkú futbalovú súťaž.

TS News and Media Holding

Čítať viac...
Nahor