Aktuality
Vianočná reklama dojíma všetkých, je plná rešpektu a ľudskosti
Tretí najväčší obchodný reťazec v Anglicku, Sainsbury’s, predstavil iba minulý týždeň vianočnú kampaň, ktorá sa v priebehu pár dní stala symbolom mieru a ľudskosti v časoch, kedy mnohé miesta našej planéty zmietajú vojnové konflikty. Reťazec sa v kampani vrátil o sto rokov do minulosti, do roku 1914 na začiatok 1. svetovej vojny. Spot sa odohráva na Štedrý deň, kedy dve proti sebe stojace armády čakajú v zákopoch na útok. Spoločnosť avizuje, že sa inšpirovala skutočnými udalosťami, ktoré boli dokonca aj sfilmované. Ďakujeme za doplnenie informácií čitateľom nášho portálu Mediaboom.
Reklama sa počas prvých dvoch týždňov dostala do pozornosti miliónov ľudí. Spoločnosť Sainsbury´s kampaň natáčala v spolupráci s charitatívnou organizáciou The Royal British Legion, ktorá poskytuje finančnú, sociálnu aj emocionálnu podporu pre bývalých členov a veteránov britskej armády, ich rodinám a rodinným príslušníkom. Spoločnosti spolupracujú už dvadsať rokov.
Kým v minulosti boli vianočné kampane najmä plné odkazov na produkty, čoraz viac sa do popredia dostávajú emócie, príbeh a samotná značka. Začiatkom novembra predstavila spoločnosť John Lewis kampaň označovanú za najkrajšiu kampaň tohto roka, v ktorej je hlavným hrdinom malý chlapec Sam a jeho najlepší priateľ, tučniak Monty.