Superstar sa už bez športovej konkurencie pozbierala, vyhrala nedeľu! Sobotným lídrom finále Ligy majstrov
28. mája 2018  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Superstar so sledovanosťou tretieho finálového kola dorovnala dosiaľ najvyšší rating zo živých kôl, ktorý zaznamenala s prvým semifinále na konci apríla.

SOBOTA: V sobotu sa očakávane sledovanou udalosťou stalo finále Ligy majstrov. Zápas víťazného Realu Madrid proti Liverpoolu sledovalo v komerčnej cieľovke takmer 6 a pod 7 % divákov s podielmi takmer 20 a 22 %. Nebola mu však ďaleko Markíza s filmom Bezva ženská na krku pri ratingu pod 6 % a podielom pod 19 %, Joj nie veľmi strategicky nasadila životopisný film legendárneho futbalistu, snímka Pelé: Zrodenie legendy uhrala 4,5 ratingu s podielom pod 15 %.

Podvečer Smotánka dosiahla podiel pod 26 %, Joj sa vôbec nedarí so sobotnými reprízami Všetko, čo mám rád, šla okolo a pol desiatku. Televízne noviny prekročili 24 %, Noviny atakovali 23 %. Celkovo ich videlo takmer 380-tisíc divákov, Televízne noviny zas 315-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa stalo v oboch cieľovkách finále Ligy majstrov.

NEDEĽA: Superstar sa po skončení hokejových Majstrovstiev sveta opäť nadýchla. Po sérii podpriemerných výkonov poskočila s tretím živým finálovým kolom na rating 8,3 %, čím dorovnala výkon z prvého živého semifinále z konca apríla. Práve toto semifinále bolo poslednou časťou Superstar pred nástupom MS v hokeji. Podielovo šla spevácka šou túto nedeľu na takmer 25 %, na Rozhodnutie si počkalo pod 5 % divákov s podielom vyše 26 %. Joj konkurovala snímkou Most špiónov, neuspela s ratingom pod 5 % a podielom vyše 15 %. Celkovo si Superstar pozrelo takmer 415-tisíc divákov.

Z menších staníc sa túto nedeľu opäť pripomenula športová stanica Sport 2, ktorá tak ako koncom apríla šokovala ostatné slovenské stanice. S prenosom pretekov Formuly 1 z legendárneho okruhu v Monaku sa Sport 2 dostalo na rating 2 %, čo jej prinieslo podiel až 11,3 %. V čase svojho vysielania aj tentokrát dokázala byť lídrom, predbehla napríklad aj Novú záhradu či Kuchyňu.

Nové bývanie podvečer atakovalo 17 %, Susedia podliezli 19 %. Televízne noviny klesli na 23 %, aj v komerčnej cieľovke ich predbehli Noviny, podielovo dosiahli výkon pod 26 %. Celkovo ich videlo vyše 510-tisíc divákov a stali sa najsledovanejším programom dňa, TN-ky sa mali ťahať k hranici 395-tisíc divákov.  V komerčnej cieľovke vyhrala deň Superstar.