Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Neskoro večer pokračuje aj na jeseň! Marcin prehovoril, čo si myslí o ostrej kritike po štarte šou

Šou, ktorá bola médiami po štarte tvrdo kritizovaná, dostane aj tretiu sériu. Svojich divákov si našla.

Neskoro večer načne aj druhý rok svojej existencie. Potvrdil to sám moderátor šou, Peter Marcin. Áno, budeme pokračovať aj po prázdninách,“ vyjadril sa Marcin v online chate na Pluska.sk. Zoznam projektov, s ktorými RTVS plánuje pokračovať, sa tak rozrastá. Odklepla už pokračovanie Tajných životov, na jeseň vráti Nikto nie je dokonalý no s menším počtom častí, známe je pokračovanie Milujem Slovensko a to v starej zostave, i na jeseň by mali pokračovať sobotné projekty s Katarínou Brychtovou.

Talkshow Neskoro večer, ktorá svoju inšpiráciu hľadala aj našla v zámorí, bola médiami prijatá s ostrou kritikou. Problémom bol samotný Marcin, ktorého štýl humoru a spôsob prezentácie nepasoval s takýmto typom talkshow. Reláciu aj moderátora sparodovali i v Kredenci.

Marcin sa ku kritike s odstupom času krátko vyjadril. Myslí si, že nebola „normálna“. Nie je to príjemné, pretože sa nejednalo o normálnu kritiku,“ odpovedal moderátor v online chate na divácku otázku, ako sa dokáže vysporiadať s kritikou, ktorá prišla v začiatkoch talkshow.

Moderátor, talkshow aj RTVS však vlnu negatívnych ohlasov ustáli. Za Neskoro večer od začiatku stojí aj Václav Mika. Tento formát nevznikol za týždeň ani za niekoľko dní, tento projekt sa pripravoval naozaj dosť zodpovedne a preto si myslím, že má miesto u nás na obrazovke,“ povedal v decembri minulého roka riaditeľ RTVS. K formátu si našli cestu aj diváci. Šou sa darí pravidelne držať nad úrovňou 200-tisíc divákov, Marcin sa pochválil výkonom ostatnej časti s Adelou Banášovou a Petrom Modrovským, ktorú sledovalo až 250-tisíc divákov a podielovo prekonala Nečakané stretnutia a dorovnala Pravdivé príbehy.

Čítať viac...
Nahor