Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Nemocnica v najlepšej forme, zopakovala rekordy! Markíza naťahuje Hornú Dolnú mimo jej konkurencie

Markíza so svojimi istotami v tejto sezóne proti konkurenčnej novinke nestačí, divákov sa snaží získavať po jej skončení.

Nemocnica má za sebou najlepší týždeň od štartu.

Seriál porástol už v utorok, kedy aj proti Sestričkám zahral svoj priemer a medzitýždenne stúpol o necelý rating na 7,9 %. Hneď nasledujúcu stredu už zároveň prepísal svoje rekordy, keď v komerčnej cieľovke vyskočil na rating 9,2 % a v celkovom publiku si ho pozrelo dosiaľ najviac 575-tisíc divákov. Podarilo sa mu to pritom proti štartu jesenného očakávaného ťaháku Markízy Tvoja mini tvár znie povedome, ktorý skončil v podpriemere.

Nemocnica silný trend udržala nakoniec aj vo štvrtok, kedy stredajšie rekordy potvrdila.

Seriálu sa podarilo po druhýkrát dosiahnuť deväťpercentnú hranicu s ratingom 9 % pri podiele 25,4 %, v celkovom publiku taktiež napodobnila stredajšie maximum s 572-tisíc divákmi.

Markíza v utorky ani štvrtky so svojimi stálicami proti Nemocnici nestačí, so Sestričkami aj Hornou Dolnou uhrala ratingy okolo 6,5 %.

Televízna jednotka v ostatných týždňoch skúša proti Nemocnici experimentovať.

Tento mesiac vyskúšala taktizovať s brejkami v Sestričkách a stiahnuť k sebe čo najviac divákov Nemocnice, čo sa jej nakoniec nepodarilo.

V priebehu tohto mesiaca zároveň Markíza začala nadlžovať stopáž Hornej Dolnej a druhý týždeň po sebe ju ťahá až k 22. hodine.

Televízia takto využíva štvrtkové vysielanie konkurencie, keď po Nemocnici zaraďuje Joj brejk pred politickú debatu Na hrane a snaží sa na čo najdlhšiu pasáž Hornej Dolnej stiahnuť divákov z Joj k sebe.

Tento štvrtok sa jej tak podarilo mimo konkurencie Nemocnice odvysielať až 15-minútovú pasáž Hornej Dolnej a zvýšiť tak jej celkový priemerný výkon.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor