Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Najsilnejšia nedeľa sezóny: Jenny štartovala na úrovni Nového života, Superstar a Hniezdo držali víťazstvo!

Uplynulý týždeň zakončil jeden z najsilnejších televíznych súbojov sezóny, každej televízii sa podarilo nakoniec podarilo svoje uhrať.

Silný nedeľný súboj nepriniesol sklamanie ani jednej z televízií. Markíze sa podarilo opäť u mladých divákov vyhrať večer, keď jej Superstar síce klesla, no udržala silnú pozíciu. V komerčnej cieľovke si pripísala rating 10,7 % s podielom 26,8 % a držala sa tak v bezpečnej vzdialenosti od konkurencie.

Dvojkou večer bola Joj s premiérou nového seriálu Jenny, ktorý netradične uviedla začiatkom relácie V siedmom nebi, ktorá následne pokračovala po seriáli. Jenny si pripísala pri štarte čísla na úrovni naďalej úspešného denného seriálu Joj Nový život, uhrala rating 7,8 % s podielom 17,2 %. Nižší podiel jej zabezpečil väčší počet divákov pri obrazovke, než v týždni, a tiež krátka dĺžka, keď bežala len do približne 21:15 bez brejku. Joj sa tak oproti predošlej nedeli podarilo s hlavným programom stúpnuť o takmer dva ratingy.

Trojkou u mladých bol seriál Hniezdo, ktorý si udržal svoju výkonnosť ratingom 7,3 % a podielom 16,3 %. Seriál RTVS však cieli primárne na celé publikum v univerzálnej cieľovke, pričom opäť v celkovom počte divákov ovládlo nedeľný večer s 528-tisíc divákmi a podielom 20,9 %. V konkurencii Jenny pokleslo medzitýždenne približne o 20-tisíc divákov, Superstar zas stratila približne 30-tisíc divákov s celkovo 484-tisíc divákmi. Nový seriál Joj aj v celkovom publiku kopírovalo priemernú výkonnosť Nového života so 436-tisíc divákmi.

Joj následne až do 23. hodiny ťahala reláciu V siedmom nebi, oproti minulému týždňu si aj pri neskoršom vysielacom čase polepšila u mladých divákov, kde mala ísť na 6,7 % s podielom 21 %, celkovo program sledovalo 428-tisíc divákov.

Suverénne najsledovanejším programom dňa sa stala obedná povolebná diskusia O 5 minút 12, ktorá extrémnym výkonom prepísala všetky svoje rekordy v histórii peoplemetrov. Sledovalo ju celkovo až 791-tisíc divákov a vyhrala tak aj celý týždeň. Výkony sledovanosti počas volebnej noci ale aj povolebnej nedele nájdete kompletne v tomto článku. Voľby nahor v nedeľu vystrelili aj Televízne noviny, ktoré suverénne ovládli nedeľu aj týždeň u mladých divákov, vyskočili na rating až 13,5 % s podielom 30,9 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor