Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza vysvetľuje: Napodobeninou nemyslela Vinárov ale jediný obrázok! Poslala ironický odkaz

Televízii sa nepáči, akým spôsobom bola prezentovaná jej narážka na Vinárov na sociálnej sieti.

Markíza zareagovala na včerajšiu situáciu ohľadom jej statusu k štartu Vinárov. Interpretované informácie označila za manipulatívne. „Pre menej chápavých manipulátorov informácií, tu je názorná ukážka, čo sme mali na mysli ‚napodobeninou‘,“ napísala Markíza na Instagrame k nasledujúcemu obrázku.

Televízia sa týmto spôsobom pokúsila vysvetliť, ako myslela svoj uštipačný status zo stredy. „Búrlivé víno má síce teraz prestávku a rôzne napodobeniny sa pokúšajú o vašu priazeň, vaši obľúbení herci sú na jeseň s novými časťami späť. #BurliveVinoJeLenJedno a my #MameRadiVino minimálne už od roku 2013,“ napísala pred štartom Vinárov. V tomto statuse tak podľa vlastných slov zareagovala len na jeden obrázok, ktorý Joj zavesila ešte deň predtým na sociálnej sieti. Je paradoxné, že sama Joj sa od Búrlivého vína po celý čas dištancovala. „Ak si pozriete prvú epizódu, tak zistíte, že tento seriál nemá nič spoločné s konkurenčným seriálom. Toto je príjemný rodinný seriál prepletený s veľkou dávkou komediálnych situácií,“ napísala Joj divákom.

Pokiaľ televízii neposlúžil zdieľaný obrázok na Instagrame Joj len na obhájenie, že napodobeninou nemohla myslieť seriál, ktorý nevznikol ako reakcia na Búrlivé víno, zabudla v stredajšom príspevku uviesť súvislosti. To, že reaguje na obrázok konkurencie nie seriál, mohol vedieť len autor príspevku. Joj totiž záber na pohár vína nevyužila nikde inde. Podpichovanie medzi televíziami je však v rámci konkurenčného boja bežné, sama Markíza dokonca v prvom uštipačnom odkaze využila motív z titulnej piesne Vinárov.

Markíza na záver svojho vysvetľujúceho odkazu dodala: „Ale chápeme, že na trhu sú vždy lídri a potom nasledovatelia, ktorí sú viac alebo v tomto prípade menej vynaliezaví.“ Aj v tomto prípade je paradoxné, že práve televízna jednotka sa od konca minulého roka začala prispôsobovať trhovej dvojke a reagovať na jej kroky. Robí tak pri tom čoraz intenzívnejšie. V závere jarnej sezóny po vzore pokusov Joj s nasadením troch brejkov do Inkognita či Divokých koní, ktoré jej priniesli pozitívny efekt, nastavila natrvalo na rovnaký režim svoje Búrlivé víno. V priebehu jari tiež niekoľkokrát menila program v závislosti od štartu noviniek Joj. Viac na konci tohto článku.

Čítať viac...
Nahor