Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza si poriadne rypla do Joj: Štartom Vinárov pohŕda! Koliba zareagovala

Aj keď Joj v kampani na Vinárov prekvapivo nepodpichla Búrlivé víno, Markíza vníma spustenie seriálu ako pokus o nalákanie jej divákov.

Český rodinno-komediálny seriál Vinári úspešne odštartoval prvými dvoma časťami aj na slovenskej Joj, pričom Markíze sa ich uvedenie na konkurenčnej obrazovke nepozdáva. Televízna dvojka sa síce vyhla v kampani narážkam na Búrlivé víno a od seriálu sa dokonca na sociálnych sieťach dištancovala, Markíza to vidí inak.

Pred štartom Vinárov poslala smerom k svojim divákom uštipačný odkaz. Aj keď český seriál vznikol v televízii Prima úplne mimo súboja Joj s Búrlivým vínom, o Vinároch hovorí ako o napodobenine. „Búrlivé víno má síce teraz prestávku a rôzne napodobeniny sa pokúšajú o vašu priazeň, vaši obľúbení herci su na jeseň s novými časťami späť,“ píše líder na Instragrame. Vo svojom odkaze na sociálnej sieti nakoniec dodáva aj priamy odkaz na Vinárov cez hashtag a slová z ich titulnej piesne: „#BurliveVinoJeLenJedno a my #MameRadiVino minimalne už od roku 2013.“

Markíza tak berie štart Vinárov osobne a vidí za tým väčšiu reakciu na Búrlivé víno ako Joj prezentuje. Seriály však spájajú jedine vinice, inak sú úplne odlišné, čo si Joj aj uvedomuje. „Ak si pozriete prvú epizódu, tak zistíte, že tento seriál nemá nič spoločné s konkurenčným seriálom. Toto je príjemný rodinný seriál prepletený s veľkou dávkou komediálnych situácií,“ zareagovala na jednu z diváckych narážok na Búrlivé víno komerčná dvojka. Neodpustila si však práve pri tomto príspevku použiť detail na pohár vína výrazne pripomínajúci zábery z Búrlivého vína.

Aktualizácia: Lídrovi však malá antikampaň na Vinárov nepomohla, seriál pri štarte s oboma časťami dosiahol vysoko nadpriemerný výsledok. Joj už na uštipačný príspevok zareagovala. „Napriek statusom o „napodobneninách“ od konkurencie ste vyslali jasný signál – seriál sa vám páčil a stal sa jasným lídrom na trhu,“ napísala rovnako na Instagrame.

Čítať viac...
Nahor