Pikošky
Markíza už láka na DOD množstvom spotov! Pozývajú nielen moderátori ale aj herci z prostredia seriálov (videá)
Markíza nasadzuje do vysielania množstvo spotov pozývajúcich na jej Deň otvorených dverí. Pozrite si upútavky.
Približne dve desiatky spotov nasadí Markíza do vysielania v súvislosti s Dňom otvorených dverí, ktorý organizuje v sobotu 23. augusta. Moderátori správ, počasia, športu, Reflexu, ale aj herci Búrlivého vína a seriálu Chlapi neplačú pozývajú divákov na unikátnu akciu Markízy, ktorá svoje brány otvorí už po 18-ty krát.
Najviac spotov vyrobila televízia podľa zverejnených videí v prostredí podvečerného seriálu Chlapi neplačú. Spoty k Búrlivému vínu televízia natočila počas výroby kampane pre novú sériu seriálu.
Televízia si prípravou kampane dala záležať. Svedčí o tom nielen počet spotov ale aj množstvo angažovaných tvári. Spoty Markíza zakončuje vetou „príjmite pozvanie na najväčšie letné dobrodružstvo“. DOD podporuje aj špeciálnou výhrou – VIP vstupenkou, s ktorou zažije výherca skutočné dobrodružstvo.
Svoju tradičnú akciu pre divákov chystá aj Joj, po štvrtýkrát zorganizuje Jojku v meste. Viac tu.
Búrlivé víno – DOD spoty
Chlapi neplačú – DOD spoty
Moderátori – DOD spoty
Zlatica Puškárová a Patrik Švajda – DOD spoty
Počasie – DOD spoty
Reflex – DOD spot