Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Joj zverejnila harmonogram akcie Jojka v meste. Markíza láka na DOD exkluzívnou výhrou

Markíza zas oficiálne komunikuje ďalší ročník Dňa otvorených dverí.

Najsledovanejšie komerčné televízie aj tento rok pripravia pre svojich divákov veľké akcie. Kým Markíza už tradične otvára svoje brány v Záhorskej Bystrici, Joj cestuje za divákmi.

Trenčín, Žilina a Košice sú tri mestá, kam tento rok zavíta akcia Jojka v meste. Už po štvrtý raz Joj cestuje za svojimi divákmi, nakoľko pre vlastný event na Kolibe nemá podmienky. Televízia akciu usporiada opäť v septembri, teda v prvý mesiac ostrej jesennej sezóny. Ďalšie detaily zatiaľ Joj nezverejnila.

Harmonogram akcie Jojka v meste 2014
7. september 2014 – Trenčín
14. september 2014 – Žilina
21. september 2014 – Košice

Svoj veľký divácky event Deň otvorených dverí už zoficiálnila aj pre tento rok Markíza. DOD 2014 prebehne aj po odchode Zuzany Ťapákovej z televízie, pre ktorú bol tento projekt srdcovkou. Markíza pozýva divákov do Záhorskej Bystrice v sobotu 23. augusta, pričom „vyvolený“ divák si bude môcť televíziu užiť skutočne zblízka.

Markíza totiž pre svojich fanúšikov pripravila súťaž o VIP lístky, vďaka ktorým víťaz zažije výnimočný deň. Okrem návštevy kancelárie riaditeľa Matthiasa Setteleho bude môcť VIP návštevník urobiť rozhovor s obľúbeným hercom, ktorý televízia uverejní na webe, dostane možnosť uviesť jednu z kapiel priamo na pódiu a zájde aj na kávu s vybraným moderátorom. Súčasťou výhry budú aj darčekové predmety, voucher Voyo či let helikoptérou a víťaz sa dostane aj do televízneho vysielania, keď sa stane súčasťou jedného zo živých vstupov.

Čítať viac...
Nahor