Aktuality
Markíza predstavila novú televíznu stanicu! Potvrdila termín štartu, ukázala logo
Televízny líder potvrdil viaceré informácie Mediaboom.sk, predstavil nový kanál.
Štart piatej televíznej stanici Markízy sa blíži.
Televízna jednotka na začiatku tohto týždňa potvrdila viaceré informácie portálu Mediaboom.sk, ktorý ako prvý odhalil zameranie aj programovú náplň najnovšieho pripravovaného kanála Markízy.
Televízia oficiálne potvrdzuje jeho názov Markíza Klasik, ako aj program, ktorý bude tvorený z viacerých známych archívnych titulov.
„Na slovenské obrazovky sa vďaka Markíza Klasik vrátia osvedčené televízne značky, z ktorých mnohé nadobudli doslova kultový charakter. Pripravte sa na poriadnu nádielku legendárnych seriálov a filmov, ale aj nezabudnuteľných televíznych šou, ktoré nepochybne potešia každého, kto je skutočný „klasik“,“ uviedol PR manažér televízie Lukáš Kočišek.
Ako sme už informovali, Markíza pri novom kanáli mala siahnuť po známych akvizičných seriáloch aj filmoch zahraničnej produkcie, no rovnako z česko-slovenského archívu. Program budú dopĺňať staré tituly z vlastnej archívnej tvorby.
„Markíza Klasik prinesie najmä overené tituly zo zahraničnej produkcie, doplnené o slovenskú a českú televíznu klasiku. Verím, že vďaka novej stanici a jej unikátnemu zameraniu získame ďalších nových divákov a diváčky, a ešte viac tak posilníme trhové líderstvo skupiny Markíza,“ uviedol generálny riaditeľ Markízy Peter Gažík.
Markíza mala nový kanál spustiť ešte v júni roka 2023, ako sme informovali, napokon sa tak stane o viac ako rok neskôr.
Televízia oficiálne potvrdzuje, že s novou stanicou Markíza Klasik vstúpi na televízny trh v lete 2024, a to v reakcii na dopyt po reklamnom priestore. Naplno ju začne obchodovať od jesene.
Na celom trhu je naďalej enormný dopyt po GRPs. Vďaka spusteniu novej stanice Markíza KLASIK očakávame zvýšenie produkcie ratingov, ktoré plánujeme zaradiť do obchodného bundlu hneď od začiatku hlavnej jesennej televíznej sezóny. Tá je pre zadávateľov veľmi dôležitá a tento krok ich určite poteší, rovnako ako mediálne agentúry, ktoré budú môcť zvýšiť investície do skupiny Markíza aj na konci roka 2024 bez stresu z nedodávok v rámci tohto najsilnejšieho obdobia roka,“ doplnil riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza Juraj Máťuš.
Markíza Klasik bude vysielať 24 hodín denne na území Slovenska prostredníctvom operátorov platených káblových, satelitných a IPTV televíznych služieb, výlučne iba vo Full HD kvalite. Sledovanosť novej stanice bude štandardne meraná v rámci spoločnosti PMT.