Nové projekty
Markíza na jeseň s dvomi reality šou: Popri Farme vytiahne vlastný Love Island aj na obraz!
Nová reality šou bola minulý mesiac ohlásená primárne pre platenú platformu Voyo, Love Island sa nakoniec uvedie aj v televíznom vysielaní.
Nový majiteľ Markízy, spoločnosť PPF, vyrazil prostredníctvom vlastníctva najväčších mediálnych skupín na Slovensku a v Česku do útoku na poli streamingových platforiem.
V čase, kedy po populárnom Netflixe chystajú útok na našich trhoch mnohí giganti na čele s HBO a Disney, Markíza a Nova predstavili vynovenú technológiu vlastnej platformy Voyo, pre ktorú sa následne zameriavajú na radikálne posilnenie exkluzívneho obsahu.
Iba pred pár dňami Markíza potvrdila podpis exkluzívnej zmluvy na televízne aj internetové práva na Fortuna ligu, ktorá sa kompletne presunie na Voyo a s vybraným zápasom každého kola na menšiu stanicu Dajto.
Zároveň televízia spoločne s Novou ohlásila prípravu novej reality šou Love Island, ktorá sa vo svete popularizuje práve v aktuálnom období. Svojím charakterom nadväzuje na u nás dobre známu reality šou Hotel Paradise, ktorú ešte v roku 2012 priniesli spoločne Joj a Prima. Teraz po obdobnom formáte siaha ich konkurencia.
Hlavným zámerom Markízy a Novy bude priniesť dráždivú reality šou v bikinách ako exkluzívny projekt pre platformu Voyo, ktorý by mal prilákať k službe nových predplatiteľov. Šou sa bude odohrávať v exotickom prostredí, primárne je postavená na vzťahoch, odhalených telách, konfliktoch a vzájomných zblíženiach súťažiacich, ktorí musia v exotike vytvárať páry.
Markíza pritom najnovšie potvrdzuje, že reality šou Love Island sa dostane aj na televíznu obrazovku.
Popri kompletnom obsahu na Voyo, pre ktoré bude reality šou primárne vyrábaná, bude jeho časť v zostrihoch uvádzať aj na jednom zo svojich kanálov.
Nevylučuje pritom, že to bude rovno hlavná stanica, ako tomu je pri dlhoročne populárnej Farme.
„Šou budeme vysielať na Voyo a na Markíze alebo menších staniciach. Rovnako ju vysiela RTL v Nemecku, v streamovacej službe TV Now a niektoré epizódy vysiela aj RTL 2. Urobíme to isté, ale našou prioritou je Voyo a šou bude mať aj televíznu časť,“ uviedol pre Živé.sk generálny riaditeľ Markízy, Matthias Settele.
Love Island sa do vysielania dostane už tento rok na jeseň.
Televízie s jeho výrobou počítajú od júla, následne budú celú šou nasadzovať až s oneskorením od jesennej sezóny. V priebehu leta tak Markíza s Novou prinesú masívnu kampaň na novinku, ktorá bude cielená na mladé publikum a na podporu platformy Voyo.
Zaujímavosťou je, že v rovnakom období plánuje Markíza vysielať aj svoju tradičnú Farmu, ktorú čaká v poradí už 13. séria.
Pre Markízu bude Love Island novou reality šou na jej obrazovke po dlhých rokoch.
S Farmou drží absolútny rekord na slovenskom trhu, keď ide o jednú reality šou, ktorá sa udržala na obrazovkách aj po prvých rokoch vysielania. Farma mala premiéru v roku 2011.
Markíza ešte v roku 2016 vyskúšala priniesť slovenskú verziu svetového fenoménu Survivor, s dobrodružnou šou v prime-time vôbec neuspela. Teraz sa po piatich rokoch opäť vydá do exotiky, staví však na odlišný jednoduchší formát stavaný výlučne na vzájomných vzťahoch, ako to diváci poznali z Vyvolených.