Aktuality
Jojka definitívne zlomila palicu: Večerný prepadák okamžite vyhadzuje z programu!
Zábavnej novinke nepomohla ani druhá šanca. O divákov ešte prišla.
Nová šou televíznej dvojky vydržala v programe jeden mesiac.
Začiatkom januára sa pokúsila Joj pre tradične zábavný pondelňajší večer etablovať vynovenú verziu známeho formátu Heslo, ktorý predstavila v modernej podobe pre hlavný vysielací čas.
Novinka obsadila bývalé miesto Inkognita, ktoré v posledných dvoch rokoch vystriedal rodinno-komediálny seriál Hranica. Išlo o jeden zo seriálových unikátov, keď ho Joj vysielala bez prestávky aj počas letných prázdnin, po najslabšej sezóne ho ukončila.
Padlo ešte viac
Heslo sa novou pondelňajšou posilou televízie nestalo.
Už pri štarte tvrdo prepadlo voči úspešnej česko-slovenskej premiére Želanie k narodeninám na Markíze, ani bez jej konkurencie si však o týždeň na to nepolepšilo. Joj po dvoch častiach avizovala zmenu programu a zosunutie Hesla za Inkognito do druhého pásma, napokon sa však rozhodla v januári ponechať štruktúru bez programových zásahov.
Využiť pritom mohla aj absenciu česko-slovenských filmov na Markíze, ktorá v druhej polovici januára zaradila na pondelky dva diely americkej komédie Dospeláci.
Heslo nevyužilo ani druhú šancu a s ďalšími dvomi vydaniami sa prepadlo ešte viac.
Jeho neúspech okomentovala konkurenčná Markíza vo svojej tlačovej správe, v ktorej oznámila, že Heslo pred týždňom dosiahlo svoj vôbec najnižší podiel na trhu 8,3 % v obchodnej cieľovke.
Šou nedosiahla ani na polovičný priemer Joj v hlavnom vysielacom čase. Lepšie na tom nemala byť ani tento pondelok s podielom na trhu pod hranicou deviatich percent.
Končí úplne
Jojka napokon pristupuje k radikálnejšiemu kroku, než aký plánovala ešte v januári.
Markíza od budúceho týždňa štartuje v pondelky nový dramatický seriál Zrada, ktorým tematicky nadväzuje na minuloročnú úspešnú sériu Klamstvo. Novinku do vysielania vyťahuje skôr, ako sa očakávalo, samotné Klamstvo štartovala vlani v druhej polovici februára.
Joj proti Zrade trápiace sa Heslo nenechá.
V programe ho však nepodrží ani v druhom večernom pásme a Heslo tak po štyroch odvysielaných častiach vyhadzuje z programu úplne.
Pôvodne s ním podľa našich informácií počítala aj v priebehu februára, ešte tento mesiac ho však chcela zosúvať na 21:40.
Inkognito sa vracia do prime-time
Veľký návrat do pôvodného vysielacieho času čaká na programovú stálicu komerčnej dvojky.
Ako sme už informovali, Joj ešte v priebehu januára avizovala vrátiť do hlavného času zábavnú šou Inkognito, napokon si však náhlu zmenu programu rozmyslela.
Urobí tak až od budúceho týždňa, keď definitívne potvrdzuje návrat Inkognita na 20:40, a to od pondelka 5. februára.
Joj tak po vyše dvoch rokoch vypočuje divákov, ktorí kritizovali vysielanie relácie v neskoršom vysielacom čase. Spokojný s ním nebol ani moderátor Inkognita Vlado Voštinár.
„To bol pre zábavný formát naozaj zlý čas, lebo ľudia sa v pondelok o 22:00 už nemajú chuť zabávať,“ povedal pred časom pre Plusku.
Relácia sa napokon dočká pôvodného hlavného večerného času a zároveň si ponechá aj nový vysielací slot v soboty o 17:50.
„Je to dobrá správa, lebo čas 20:40 v pondelok Inkognitu svedčí,“ okomentoval pre Plusku Voštinár.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram Vysvetlivky k uvádzaniu televíznej sledovanosti Obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci - obchodná cieľová skupina divákov vo veku 13-55 rokov (od roku 2024). Do roku 2023 bola uvádzaná vo veku 12-54 rokov. Spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; Univerzálna cieľovka (celkové publikum) - všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %. Poznámka: Od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná oneskorená sledovanosť, od januára 2017 "hostia". Od januára 2024 došlo k zmene obchodnej cieľovej skupiny.