Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Aktuality

Jojka definitívne zlomila palicu: Večerný prepadák okamžite vyhadzuje z programu!

Zábavnej novinke nepomohla ani druhá šanca. O divákov ešte prišla.

Nová šou televíznej dvojky vydržala v programe jeden mesiac.

Začiatkom januára sa pokúsila Joj pre tradične zábavný pondelňajší večer etablovať vynovenú verziu známeho formátu Heslo, ktorý predstavila v modernej podobe pre hlavný vysielací čas.

Novinka obsadila bývalé miesto Inkognita, ktoré v posledných dvoch rokoch vystriedal rodinno-komediálny seriál Hranica. Išlo o jeden zo seriálových unikátov, keď ho Joj vysielala bez prestávky aj počas letných prázdnin, po najslabšej sezóne ho ukončila.

 


Alagič otvorene po vlne diváckej kritiky: Nikdy nebudem štandardnou moderátorkou!Čítajte →

Padlo ešte viac

Heslo sa novou pondelňajšou posilou televízie nestalo.

Už pri štarte tvrdo prepadlo voči úspešnej česko-slovenskej premiére Želanie k narodeninám na Markíze, ani bez jej konkurencie si však o týždeň na to nepolepšilo. Joj po dvoch častiach avizovala zmenu programu a zosunutie Hesla za Inkognito do druhého pásma, napokon sa však rozhodla v januári ponechať štruktúru bez programových zásahov.

Využiť pritom mohla aj absenciu česko-slovenských filmov na Markíze, ktorá v druhej polovici januára zaradila na pondelky dva diely americkej komédie Dospeláci.

Heslo nevyužilo ani druhú šancu a s ďalšími dvomi vydaniami sa prepadlo ešte viac.

Jeho neúspech okomentovala konkurenčná Markíza vo svojej tlačovej správe, v ktorej oznámila, že Heslo pred týždňom dosiahlo svoj vôbec najnižší podiel na trhu 8,3 % v obchodnej cieľovke.

Šou nedosiahla ani na polovičný priemer Joj v hlavnom vysielacom čase. Lepšie na tom nemala byť ani tento pondelok s podielom na trhu pod hranicou deviatich percent.

Končí úplne

Jojka napokon pristupuje k radikálnejšiemu kroku, než aký plánovala ešte v januári.

Markíza od budúceho týždňa štartuje v pondelky nový dramatický seriál Zrada, ktorým tematicky nadväzuje na minuloročnú úspešnú sériu Klamstvo. Novinku do vysielania vyťahuje skôr, ako sa očakávalo, samotné Klamstvo štartovala vlani v druhej polovici februára.

Joj proti Zrade trápiace sa Heslo nenechá.

V programe ho však nepodrží ani v druhom večernom pásme a Heslo tak po štyroch odvysielaných častiach vyhadzuje z programu úplne.

Pôvodne s ním podľa našich informácií počítala aj v priebehu februára, ešte tento mesiac ho však chcela zosúvať na 21:40.

Inkognito sa vracia do prime-time

Veľký návrat do pôvodného vysielacieho času čaká na programovú stálicu komerčnej dvojky.

Ako sme už informovali, Joj ešte v priebehu januára avizovala vrátiť do hlavného času zábavnú šou Inkognito, napokon si však náhlu zmenu programu rozmyslela.

Urobí tak až od budúceho týždňa, keď definitívne potvrdzuje návrat Inkognita na 20:40, a to od pondelka 5. februára.

Joj tak po vyše dvoch rokoch vypočuje divákov, ktorí kritizovali vysielanie relácie v neskoršom vysielacom čase. Spokojný s ním nebol ani moderátor Inkognita Vlado Voštinár.

„To bol pre zábavný formát naozaj zlý čas, lebo ľudia sa v pondelok o 22:00 už nemajú chuť zabávať,“ povedal pred časom pre Plusku.

Relácia sa napokon dočká pôvodného hlavného večerného času a zároveň si ponechá aj nový vysielací slot v soboty o 17:50.

Je to dobrá správa, lebo čas 20:40 v pondelok Inkognitu svedčí,“ okomentoval pre Plusku Voštinár.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram

Vysvetlivky k uvádzaniu televíznej sledovanosti
Obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci - obchodná cieľová skupina divákov vo veku 13-55 rokov (od roku 2024). Do roku 2023 bola uvádzaná vo veku 12-54 rokov. Spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %;
Univerzálna cieľovka (celkové publikum) - všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %.

Poznámka: Od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná oneskorená sledovanosť, od januára 2017 "hostia". Od januára 2024 došlo k zmene obchodnej cieľovej skupiny.

Čítať viac...
Nahor