Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj pokračuje v budovaní dobrého imidžu: Outdoorovú kampaň posúva do 2. fázy, tým však zďaleka nekončí!

Televízia Joj pred štartom jesennej sezóny posilňuje svoju značku, Slovákom už odhaľuje pozadie dvojtýždňovej teasingovej kampane.

Joj už na bigboardoch, bilbordoch a cityboardoch odhaľuje pozadie teasingovej kampane. Tú začala po Slovensku vylepovať od 4. augusta a niesla sa v znamení rôznych hesiel s claimami ako „viditeľne osobná“ či „viditeľne dobrodružná“. V druhej fáze outdoorovej kampane sa už televízia priznáva k autorstvu posterov a prezrádza tiež projekty, ktoré chce s divákmi prioritne túto jeseň komunikovať.

Spravodajstvo, Panelák, Súdna sieň, ale aj novinky V siedmom nebi, Dr. Ema, Show Jana Krausa či filmové kinohity predstavované snímkou Hobit. To sú produkty hlavnej stanice Joj Group, ktoré majú pomôcť televízii priblížiť sa divákom. „Od pondelka 18. augusta pokračuje kampaň v druhej fáze, ktorá prezentuje vlajkové lode jesennej vysielacej štruktúry televízie JOJ,“ vyjadrila sa hovorkyňa Joj, Lucia Kulihová.

Druhou fázou imidžová kampaň nekončí a podľa našich informácií ňou nekončí dokonca ani samotná outdoorová kampaň. „Začiatkom septembra spustíme tretiu fázu kampane, ktorú zatiaľ nebudeme prezrádzať,“ pokračuje Kulihová. Celkovo kampaň prejde do dvoch týždňov kampaň aj do ďalších typov médií: „Média mix Imidžovej kampane tvoria outdoorové nosiče, koncom augusta sa do kampane zapoja printové médiá a rádiá, v septembri na ňu nadviažu spoty na obrazovke TV JOJ.“

Viac o 1. fáze: Pozrite si vizuály teasingovej outdoorovej kampane

bigboard joj outdoorova kampan jesen 2014

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

Cieľom kampane je budovanie pozitívneho imidžu Joj u divákov, čo si dal  za cieľ aj samotný generálny riaditeľ televíznej skupiny, Marcel Grega. Ten sa prednedávnom vyjadril, že práve televíziu trápi práve zlý brand, ktorý si najmä v minulom roku vybudovala. To, čo nás v súčasnosti trápi najviac, je brand TV JOJ. preto sme si zadefinovali zámery budovania lojality diváka, ktoré postupne realizujeme. V prvom rade sa snažíme byť divákovi partnerom tak, aby vedel, čo má od nás očakávať,“ povedal pred časom.

V druhej časti outdoorovej kampane používa Joj „viditeľné“ claimy v trojici. Prvý z trojice vždy reaguje na projekt, ktorý vizuál komunikuje a ostatné dva – „viditeľne lepšia, viditeľne tvoja“ ostávajú nemenné. „Pred štartom jesennej vysielacej štruktúry sme vytvorili imidžovo-produktovú kampaň, opierajúcu sa o pozitívne atribúty, ktoré diváci televízii JOJ prisudzujú – blízka, osobná, užitočná, slovenská a podobne,“ vysvetľuje podobu claimov Kulihová. „Viditeľne tvoja“ je oficiálny claim TV JOJ, ktorý vznikol z pôvodného sloganu „viditeľne iná“.

Citylighty 2. fázy imidžovej kampane TV JOJ – jeseň 2014

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_02

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_03

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_04

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_05

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_06

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_07

citylight joj outdoorova kampan 2 faza jesen 2014_08

Bigboardy 2. fázy imidžovej kampane TV JOJ – jeseň 2014
JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

JOJ_Bill_2faza_5100x2400.indd

Čítať viac...
Nahor