Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Filmový hit Zrodila sa hviezda valcoval po kinách aj v televízii! Doťahoval pol milióna divákov

Hudobná snímka s Bradleym Cooperom a Lady Gaga bodovala na Slovensku aj po druhýkrát.

Jednou z najväčších filmových premiér tohtoročnej jari sa stala televízna premiéra snímky Zrodila sa hviezda, ktorá v roku 2018 vyvolala doslova hystériu.

Spoločný film Bradleyho Coopera a Lady Gaga, ktorý priniesol aj nový svetový hudobný hit Shallow, valcoval po celom svete a aj na Slovensku, kde zaznamenal rovnako veľký ohlas.

Snímka Zrodila sa hviezda sa v roku 2018 dostala do top trojky najnavštevovanejších filmov roka, keď si ju prišlo do kinosál pozrieť vyše 246-tisíc divákov. Iba prvé tri filmy roka pritom prekročili dvestotisícovú hranicu, vôbec na čele rebríčka bola veľká filmová premiéra Bohemian Rhapsody, na ktorú len na Slovensku prišlo do kina cez 323-tisíc náštevníkov.

Úspech filmu Zrodila sa hviezda pokračoval aj pri jeho premiére na televíznej obrazovke.

Snímku uviedla Markíza túto sobotu, pričom napriek prvému dňu, počas ktorého meteorológovia zaznamenali na Slovensku tento rok letné teploty, valcovala podľa prvých informácií v komerčnej cieľovke pri ratingu 10,5 % s podielom 30,8 %. Našla si ho tak takmer tretina mladších divákov pri obrazovke.

Už len v tejto cieľovke mladších divákov vo veku od 12 do 54 rokov film prekonal čísla z kín, keď ho v televízii sledovalo 321-tisíc divákov. V celkovom publiku divákov starších ako 12 rokov film napriek peknému počasiu zabodoval ešte viac a celkovo si ho na televíznej obrazovke pozrelo 470-tisíc divákov.

Zrodila sa hviezda tak predbehla v televízii vlaňajšiu televíznu premiéru spomínanej snímky Bohemian Rhapsody, ktorá v roku 2018 kiná ovládla. Tento film odvysielala Joj ešte minulý rok v decembri, kedy však súperil so sledovaným finále Farmy, ktoré prekročilo pol milióna divákov. Snímku proti nemu sledovalo 421-tisíc divákov starších ako 12 rokov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Odporúčame

Facebook

Nahor