Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Farma 11 vo finále bodovala najvyšším ratingom série, u mladých týždeň ovládla premiéra Kráska a zviera!

Farma medziročne tesne s finále podrástla, ponúkla sledovanejšiu sériu ako pred rokom. Celkovo najsledovanejším programom týždňa tradične nedeľné Noviny Joj.

11. séria Farmy Markíze vyšla. Televízia predstavila viacero zmien, medzi ktorými bolo aj upustenie od podmienok na statku ako spred sto rokov, no napriek zavedeniu moderných výdobytkov na úspešnosti nestratila. Práve naopak. Väčšia stávka na emócie, konflikty a nahé telá televízii vyniesli medziročné posilnenie sledovanosti a Markíza sa tak mohla tešiť z dvoch kľúčových denných pilierov – podvečerných Oteckov, ktorí jej zároveň zabezpečovali úspech pre správy, a poistený mala záver večera práve s reality šou.

Tej sa vo finálovom týždni darilo držať na priemere série s ratingami nad 6 % v prípade vysielania pred 22. hodinou, so štvrtkovým semifinále ešte Farma podrástla u mladých na približne 7 %. V piatkovom finále pritom dosiahla rekordný rating 11. série, keď trojhodinový prenos sledovalo 9,4 % divákov s podielom 30,9 %. Ratingovo to bolo tesne viac ako pred rokom, viac v tabuľke na konci článku. Celkovo si finále reality šou pozrelo 549-tisíc divákov. Mimo finále bola najviac sledovaná epizóda so škandalóznym napadnutím a následným vyradením zo šou súťažiaceho Mateja Jurkoviča, tá sa ratingovo dostala na 9,2 %. V najsilnejších časoch sa Farma v rámci pravidelných výkonoch držala nad ratingovou sedmičkou.

Vôbec najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa podľa sociálnych sietí stala sobotná premiéra Joj Kráska a zviera, ktorá sa dostala na rating 11,9 % s podielom až 33,6 %. Išlo tak zároveň o jeden z najsledovanejších filmov roka, tie úplne najúspešnejšie – Coco a Psia duša sa dostali na úroveň 13 – 14 ratingov. Viac o ich sledovanosti v tomto článku. Celkovo Krásku a zviera sledovalo 504-tisíc divákov.

V celkovom publiku zas týždeň ovládli nedeľné Noviny Joj, pozrelo si ich celkovo 673-tisíc divákov s podielom 29,7 %. Mimo spravodajstiev sa najvyššie z týždňa dostala relácia V siedmom nebi, ktorú si vybralo 619-tisíc divákov s podielom 29,3 %, nasledovalo spomínané finále Farmy a pondelkové Inkognito s 520-tisíc divákmi.

V komerčnej cieľovke po filme Kráska a zviera najviac zabodovali nedeľné Noviny s ratingom 10,1 %, nasledovali Krimi s 10 ratingami. Mimo spravodajstiev boli najvyššie V siedmom nebi s ratingom 8,7 %, pondelňajší Susedia pri ratingu 8,4 %. Naopak, najmenej televíziám vyšiel piatkový film Joj Rozpoltený, ktorý prepadol podielom 12,4 % pri necelých 4 ratingoch, nedarilo sa ani stredajšej Chart Show na Markíze s podielom okolo 16 % pri necelých 5 ratingoch.

Sledovanosť finálových epizód Farmy (rating / share 12 – 54):
Farma 11
(2. september 2019 – 13. december 2019, finále v piatok): 9,4 % / 30,9 %
Farma 10 
(30. august 2018 – 7. december 2018, finále v piatok): 9,3 % / 28,1 %
Farma 9 
(7. september 2017 – 15. december 2017, finále v piatok): 7,7 % / 22,4 %
Farma 8 
(9. marec 2017 – 18. jún 2017, finále v nedeľu): 9,8 % / 27,9 %
Farma 7
 (26. február 2016 – 13. máj 2016, finále v piatok): 10,5 % / 31,8 %
Farma 6 (27. august 2015 – 18. december 2015, finále v piatok): 10,7 % / 32,8 %
Farma 5 (28. august 2014 – 18. december 2014, finále vo štvrtok): 12,9 % / 35,4 %
Farma 4 (25. august 2013 – 15. december 2013, finále v nedeľu): 14,4 % / 35,4 %
Farma 3 (7. september 2012 – 16. december 2012, finále v nedeľu): 16,3 % / 39,1 %
Farma 2 (4. marec 2012 – 16. jún 2012, finále v sobotu): 13,4 % / 44,3 %
Farma 1 (24. júl 2011 – 11. september 2011, finále v nedeľu): 16,3 % / 42,5 %


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor