Finále Sestričiek zopakovalo maximum, vylúčenie na Farme plné vulgarizmov na rekorde!
6. novembra 2019  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Markíza uzavrela svoj najsledovanejší jesenný formát, od októbra sa jej utorňajšie večery stali najsilnejšími v celom týždni.

Sestričky v druhej sérii začali oproti maximám tej prvej vlažne, no nakoniec ich ešte vylepšili. V druhej polovici druhej série sa Sestričky vo veľkom rozbehli a potvrdili Markíze správny krok natáčať tento rok nové časti vo veľkom aj pre prípadné pokračovanie. Sestričky v tohtoročnom finále zopakovali rekord spred týždňa, keď si u mladých divákov opäť pripísali rating 11,3 %, podiel ešte vylepšili na nové maximum výkonom 30,7 %. Šlo o top program dňa v tejto cieľovke. Celkovo si finále druhej série pozrelo 542-tisíc divákov, čo je o vyše 20-tisíc menej ako pred týždňom.

Za sklom po minulotýždňovom náraste potvrdilo výkonnosť, jemne vylepšilo maximum tretej série ratingom 6,9 % s podielom 18,8 % u mladých divákov. Sledovalo ju zatiaľ najviac divákov z celej série, 377-tisíc. S druhou časťou bolo Za sklom tentoraz nižšie v oboch cieľovkách o približne rating, keď výrazne medzitýždenne porástla Farma.

Tá až po takmer troch týždňoch odvysielala silne medializovaný incident, odkedy jej okamžite vyskočila sledovanosť na rekordy, napriek tomu, že sa do vysielania dostal až teraz. Išlo o vôbec najextrémnejšiu epizódu celej série nielen s fyzickým napadnutím, ktoré televízia neukázala na obraze v plnej verzii, ale aj s množstvom agresívnych nadávok a sexuálnych scén. Napriek tomu ju dnes môže cez deň reprízovať mladistvým divákom vracajúcim sa zo škôl. Vo večernej premiére vyskočila Farma na nový rekord série ratingom 9,2 % a podielom až 34,6 %. Celkovo si ju pozrelo rovnako dosiaľ najviac 482-tisíc divákov.

Ešte lepší rating u mladých divákov zaznamenali podvečerní Oteckovia ratingom 9,4 % a podielom 32,3 %. Podielovo tak vo štvrtej sérii potvrdzujú aj v novembri pokles od podielov bližšie k 40% a prvý razantnejší pokles sledovanosti od štartu seriálu. Napriek tomu Markíze zabezpečuje dôležité ratingy v sezóne na úrovni najsledovanejších programov mimo Česko Slovensko má talent a spomínaných Sestričiek. Tie od najbližšieho utorka nahradí novinka Utajený šéf. Celkovo najsledovanejším programom utorka sa stalo Počasie Markízy so 604-tisíc divákmi nasledované Novinami Joj a 597-tisíc divákmi.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+