Sledovanosť
Detská Tvoja tvár zažila tvrdý prepadák, Joj v stredu vytiahne vlaňajší valec! Nemocnica dominuje
Jesenný ťahák so špeciálnou sériou Tvojej mini tváre napodobňuje stredajší prepadák Domu snov.
Nápad s celou detskou sériou šou Tvoja tvár znie povedome, postavenej na deťoch z kastingu, Markíze nezafungoval.
Mimo tradičného nedeľného okna, naťahovaná uprostred pracovného týždňa až k 23. hodine, sa detská verzia Tvojej tváre nestretla s úspechom, pričom oproti slabému štartu ešte klesla.
Tvoja mini tvár znie povedome stratila s druhým vydaním medzitýždenne jeden a pol ratingu, keď sa prepadla len na 4 % s podielom 13,1 %. Celkovo si šou pozrelo 250-tisíc divákov, oproti štartu klesla o vyše šesťdesiattisíc divákov.
Tvoja mini tvár takto napodobnila výkon ďalšej novej sezónnej šou, ktorá mala byť ťahákom, Domu snov na Joj.
Tá naposledy o 20:30 uhrala rating 4,2 % s podielom cez 13 %, pričom následne ju Joj odsunula do druhého pásma a aj na stredy dočasne nasadila seriál Nemocnica.
Ten sa v uplynulých týždňoch stáva valcom v čase svojho vysielania.
Joj Nemocnicu na stredy vytiahla pôvodne len do konca októbra, tento týždeň ju v strede týždňa nasadila zmenou programu.
Nemocnica udržala rekordný nárast z minulého týždňa, keď aj tentokrát uhrala rating 9 % s podielom 26,3 %, celkovo si ju pozrelo 558-tisíc divákov. Zároveň jeden z najsilnejších výkonov zaznamenala v utorok proti Sestričkám, kedy šla na rating 8,6 % s celkovo 540-tisíc divákmi. Sestričky klesli tesne pod 6 ratingov, celkovo ich sledovalo 325-tisíc divákov.
O osude Tvojej mini tváre napriek prepadáku tento týždeň ešte rozhodnúť nemusí.
Joj už od najbližšej stredy, podľa všetkého, s Nemocnicou nepôjde, keď od novembra avizovala v stredajšom prime-time filmy. Detskej Tvojej tvári sa tak môže otvoriť priestor na rast.
Pre najbližšiu stredu však Joj zároveň opäť programovou zmenou posilňuje program, keď na 10. novembra vyťahuje reprízu vlaňajšieho filmového hitu Šťastný nový rok.
Pri svojej televíznej premiére začiatkom decembra 2020 sa stal v tom čase najsledovanejším filmom roka, keď vystrelil na rating 13,4 % s rekordným podielom až 37,9 %, pričom celkovo si ho pozrelo až 671-tisíc divákov.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“