Televízia
Čo ja viem si udržalo divákov, aj druhý týždeň víťaznou šou
Vedomostná šou RTVS aj druhý týždeň dokázala uspieť. Televízii priniesla nadpriemer a súboj súťažných šou opäť vyhrala.
Nová šou verejnoprávnej televízie, Čo ja viem, si po štarte udržala divákov. Oproti prvému vydaniu klesla podľa informácií portálu MediaBoom.sk iba o dve desatiny, čo predstavovalo výkon 5,5 % a podiel 15,2 % (12 – 54). V širšej cieľovke 12+ si malo druhú časť šou pozrieť okolo 330-tis. divákov, čo znamenalo takmer identický podiel ako pred týždňom, kedy reláciu sledovalo 332-tis. divákov. Druhej súťažnej šou, Súboju národov na Joj, sa opäť nedarilo, tretie zápolenie Čechoch a Slovákov sledovalo iba okolo 14 % divákov. Opäť tak vyšla jojkárska šou v porovnaní s Čo ja viem neúspešne.
Víťazom piatkového večera sa bez prekvapenia stalo Búrlivé víno s podielom okolo 30 %. Markíza uspela aj s nasledujúcimi Rodinnými prípadmi s podielom takmer 26 %. Súboj menších staníc vyhrala Plus, snímku Kód Apokalypsy sledovalo vyše 6 % divákov. S minimálnym rozdielom za filmom Plusky skončilo Dajto s filmom Cesta bojovníka a výsledkom taktiež nad 6 %. Menej sa už darilo Dome a jej tradičnému piatkovému programu, Zámena manželiek aj Doktorka Zoe získali podiel nad 4 %.