Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV Markíza

Pikošky

Bývalá hviezda Let´s Dance otvorene: Po vypadnutí ostali súťažiaci na druhej koľaji!

Namiesto tancujúcich osobností dostali po ich vypadnutí prednosť internetové hviezdičky.

Do štartu jubilejného desiateho Let´s Dance ostávajú iba posledné dni a v Markíze vrcholia prípravy na jeden z kľúčových ročníkov.

Televízia robí všetko pre to, aby po vlaňajších jesenných otrasoch ostala jej kľúčová šou v plnej forme a nezasiahlo ju oslabenie reputácie ani odliv divákov. Snaží sa o to aj prostredníctvom novej moderátorskej dvojice, ktorú exkluzívne odhalil portál Mediaboom.sk.

„Tentoraz sme poriadne zamiešali kartami – máme nové moderátorské duo, čisto ženské,“ začal rozprávanie o zmenách v 10. sérii Let´s Dance marketingový riaditeľ Markízy, Michal Borec, v Teleráne.

Výberom ženského dua v zložení Jana Kovalčíková a Anna Jakab Rakovská sa tvorcovia inšpirovali aj v zahraničí.

„Inšpirovali sme sa inými krajinami, kde takéto zostavy existujú, ale aj dievčatami samotnými.“

Po Kovalčíkovej s Rakovskou siahla televízia vďaka ich komediálnemu duu Kavej, ktoré sa vlani dostalo z internetu aj na filmové plátna. Práve Markíza pritom vlastní televízne práva – kinofilm už vlani nasadila na Voyo, tento rok ho odvysiela aj na obrazovke. Súčasne obe herečky absolvovali minulé ročníky Let´s Dance a dotiahli to až do finále. Kovalčíková rovno 8. sériu vyhrala.

Chystá oznámenie veľkého mena

Veľa si Markíza sľubuje aj od vynovenej poroty, a to vrátane štvrtej neobsadenej stoličky.

„Máme novú porotu, kde nás čakajú veľké prekvapenia na mieste štvrtého rotujúceho porotcu,“ hovorí Borec.

Portál Mediaboom.sk už v minulosti informoval, že Markíza si posledné tromfy necháva ukryté práve v obsadzovaní hosťujúcich porotcov.

Televízia totižto podľa našich informácií aj pre tohtoročné Let´s Dance zháňala zvučné zahraničné meno, ktoré chce dotiahnuť práve na jeden večer do poroty. Zároveň by ním chcela vyvolať ošiaľ v médiách, ako sa jej to podarilo v minulosti pri oznámení hercov z latinskoamerických telenoviel Facunda Aranu či Maria Cimarra.

Nebude prekvapením, ak veľké meno dotiahne do porotcovského kresla už v prvý večer, ktorý býva pre televíziu najdôležitejší.

„K tomu sa dostaneme budúci týždeň,“ dodal Borec pri zmienke o veľkých prekvapeniach v porote.

Ťahúni ročníka

Najdôležitejšou súčasťou každého ročníka sú však celebritní súťažiaci.

Ich postupnému oznamovaniu venuje Markíza každým rokom viac času – prvé meno 10. série odhalila televízia ešte v decembri 2024. To je viac ako dva mesiace pred štartom šou, ktorý je, ako sme exkluzívne informovali, naplánovaný na nedeľu 2. marca 2025.

V každej sérii sa televízia snaží zlákať aj mediálneho či diváckeho ťahúňa celej zostavy.

V roku 2022 to bol Ján Koleník, o rok neskôr zas Mario Cimarro, v blížiacom sa jubilejnom ročníku televízia stavila na cyklistickú hviezdu Petra Sagana.

Vlani sa podobným magnetom na divákov mala stať milenecká dvojica z Dunaja, k vašim službám Jakub Jablonský a Petra Dubayová, no rovnako tak účasť historicky najstaršej súťažiacej v programe, herečky Hany Gregorovej.

Po ohlásení jej mena okamžite zaplnila titulky bulváru, ktorý si ju všímal aj po vypadnutí v 3. súťažnom kole.

Pred súťažiacimi dostali prednosť influenceri

Gregorová sa po roku k Let´s Dance krátko vrátila.

Urobila tak v rozhovore pre Plus 7 dní, v ktorom sa pri tanečnej šou pristavila v rámci debaty o popularite influencerov.

Tí už dnes požívajú mnohokrát väčší spoločenský status ako osobnosti vedy, kultúry či verejného života, čomu Gregorová podľa vlastných slov nerozumie.

„Vnímam to hrozne. Hrozne. Je herec, ktorý niečo znamená a potom je influencer, ktorý dostane prednosť…“ povedala otvorene.

Narážala pritom práve na skúsenosť z minuloročného Let´s Dance.

„Keď som vypadla, boli sme tam v publiku ako prísediaci a už sme šli do druhého radu. A to nielen ja, ale aj ďalší vypadnuvší. (…) Nehovorím teraz o sebe. Boli tam iní herci, ktorí si to zaslúžia, aby boli vpredu a neboli.“ 

Na miesto vo veľkom ohlasovaných súťažiacich, ktorí už ale v šou skončili, dostali podľa jej skúsenosti prednosť práve mladé tváre z radov influencerov.

„Vpredu sedeli vyprsené, vyholené, všetko mali vonku – pýtam sa, kto to je? To sú influenceri. Príde mi to absurdné.“

Nový trend spoluprác

Markíza s influencermi nadviazala v uplynulých rokoch mimoriadne intenzívnu spoluprácu.

Zapája ich do promo aktivít na Survivora, Ružu pre nevestu ale aj Let´s Dance, sú súčasťou zákulisia, fotení v rámci jednotlivých prenosov aj publika na samotnom živom prenose.

Dnes sú pritom najžiadanejší influenceri mnohokrát drahší ako herci, nadviazanie niekoľkotýždňovej či viacmesačnej spolupráce mnohokrát nie je jednoduché a už vôbec nie lacné.

Aj ich posadenie do prvého radu najväčšej televíznej šou na Slovensku je tak spôsobom, ako sa televízii môže podariť dostať ich do programu.

Markíza následne benefituje z príspevkov, ktoré zdieľajú na sociálnych sieťach.

Prostredníctvom nich tvorcovia umocňujú vplyv televízneho programu u obchodne atraktívnej cieľovej skupiny potenciálnych divákov a dodávajú Let´s Dance punc celospoločenskej udalosti.

Nie je teda náhodou, že televízie vo veľkom volajú influencerov aj na premietania nových seriálov, ktoré realizujú čoraz častejšie, alebo na novinárske párty, na ktoré sa snažia dotiahnuť najzvučnejšie mená slovenského internetu.

Čítať viac...
Nahor