Pikošky
POTVRDENÉ: Marketing JOJ prišiel o čerstvého šéfa, odchádza po necelých dvoch mesiacoch
TOP manažment Joj Group prichádza o prvého človeka z trojice nováčikov, ktorí obsadili voľné pozície po výrazných personálnych zmenách koncom roka 2013. Televízia nám oficiálne potvrdila, že končí Michal Drobník, ktorý pôsobil na pozícii riaditeľ Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group.
Drobník pri tom do JOJ prišiel iba 2. decembra 2013, keď na pozícii nahradil doterajšiu šéfku marketingu a analýz Ivanu Semjanovú. Drobník tak odchádza po necelých dvoch mesiacoch.
Nespokojnosť generálneho riaditeľa Joj Group Františka Borovského s výkonom a nastavením televíznej skupiny vyústil koncom roka 2013 k viacerým výrazným personálnym zmenám. Riaditeľom nových médií sa stal Vladimír Mužík, novovytvorenú pozíciu na finančnom úseku – výkonný riaditeľ pre obchodnú stratégiu JOJ Group, obsadila Renáta Macková. Vlastná tvorba dostala jedného riaditeľa, Slávku Adamíkovú.