Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Jopo a jeho Kuul Fabrik opúšťa reklamný trh, bývalí spolupracovníci založili nový projekt

Na Slovensku vznikla nová fullservisová agentúra manifest360.

Od konca októbra pôsobí na Slovensku nová fullservisová agentúra, manifest360. Agentúra prebrala tím, skúsenosti a klientov agentúry KUULFABRIK, ktorá svoj pôsobenie v reklamnej oblasti dočasne prerušuje. Majiteľ Jozef “Jopo” Poláček sa rozhodol venovať sa primárne hudobnej kariére svojej manželky a rodine: Moja KUULFABRIK bude na najbližšie obdobie v standby mode. Väčšinu mojich aktivít preberajú moji dneškom už bývalí kolegovia, ktorí sa pod taktovkou Robieho Polaščina združili pod značkou manifest360. Držím im palce a želám im úspech.”

Hudobné aktivity Jozef Poláček plánuje naďalej realizovať, a tak sa zmeny v jeho podnikateľskej činnosti nedotknú napríklad vysielania hudobnej televízie musiq_1 či prípravy už 3. ročníka mestského hudobného festivalu Bratislava City Beats.

Pre ATL a BTL klientov agentúry to neznamená žiadne ohrozenie, agendu, pracovníkov i know how agentúry preberá novovzniknutá agentúra manifest360, za ktorou stojí Róbert Polaščin, bývalý managing director agentúry KUULFABRIK. “S Jopom aj jeho zamestnancami sme sa dohodli, že agendu agentúry KUULFABRIK, ako aj ľudí, s ktorými spolupracoval, preberiem do svojej novej agentúry,” povedal zakladateľ a majiteľ agentúry manifest360.

Ambíciou agentúry manifest360 je rozvíjať na Slovensku, ale aj v Čechách svoje fullservisové pôsobenie. “Klientovi dokážeme ponúknuť 360-stupňovú starostlivosť. Zamestnávame alebo v prípade potreby outsourcujeme odborníkov zo segmentu ATL i BTL komunikácie, pracovníkov či spolupracovníkov máme rokmi overených. Zatiaľ sme sa nestretli so zadaním, s ktorým by sme si nevedeli poradiť. Na všetky nové výzvy sa tešíme,” povedal Polaščin.

Čítať viac...
Nahor