Aktuality
Sledovanosť: Markíza a Joj naďalej blízko seba, odskočili len Ženy v pokušení! Novinám leto praje
S doterajšou víkendovou filmovou ponukou sa stabilnejšie drží Joj, Markíze opäť nevyšiel sobotný výber.
PIATOK: Záver pracovného týždňa Joj vyšiel. Podobne ako vo štvrtok aj v piatok sa stanica tešila z vysoko nadpriemerného celodenného podielu, keď podľa našich informácií dokonca dosiahla na 20 %. Markíza získala celodenne o tri podielové body viac. Za úspechom Joj stoja rovnaké faktory ako vo štvrtok. Opäť jej pomáhal stabilný deň, najmä Česko Slovensko má talent, rovnako však uspel aj prime-time.
V ňom sa znovu darilo spravodajstvu, Joj však vyšiel aj večerný film, keď Sahara získala podiel pod 21 %. Lepšie však na tom bola Markíza, ktorá sa so Ženami v pokušení dostala nad 23 %. Uspela aj Naj dedinka Slovenska so zlepšeným výkonom u mladých divákov pri podieli pod 11 %, v 12+ dosiahla šou klasiku nad 16 %.
Z menších staníc odskočila Plus, ktorej Fantastická štvorka sa blížila k 9 %. Doma bola tento piatok slabšia, keď Smotánka aj Domov na kľúč uhrali pod 4 %, Dajto s filmom Zradná hlbočina šlo nad túto hranicu.
SOBOTA: Sobotný večer priniesol tesný súboj filmov. Aj keď vo výsledku dosiahli snímky hlavných komerčných staníc identický výsledok, celkovo zo súboja vyšla lepšie Joj, ktorá nepadla pod priemer. Jej Vojak v podieli uhral 19 %, Green Lantern Markízy len o pár desatín viac. Líder tak začína ťahať šnúru neúspešných sobotných filmov. Joj dokonca v prime-time pokorila Markízu, rozdiel však bol ten najtesnejší – jediná desatina. Po započítaní oneskorenej sledovanosti sa tak môže tento rozdiel zmazať či otočiť.
Medzi menšími sa darilo Dome, ktorej tradičná romantická ponuka tento raz s filmom Svadobný sľub atakovala 7 %, Plus sa s dvojporciou Kutyila dostala na 7 a pod 6 %. Žandár vo výslužbe na Dajto dosiahol 5,5 %.
Rovnako ako pred rokom aj tento raz prajú letné mesiace viac hlavnému spravodajstvu trhovej dvojky. Noviny Joj sa držia blízko TNiek, pričom v piatok aj v sobotu ich opäť o pár desatín ratingu pokorili. V súboji o počet divákov im pomáha najmä neskorší štart a dlhšia minutáž po ôsmej hodine. Televízne noviny však k víťazstvu Novín pomáhajú, keď podobne ako minulé leto klesajú, v piatok dosiahli podľa našich informácií podiel len 30,5 %, v sobotu dokonca o jeden podielový bod menej. Noviny šli v piatok nad 29 %, v sobotu pod 28 %. V oba dni sa najsledovanejším programom dňa stalo Najlepšie počasie.