Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Novinka Vtedy na západe po dlhej kampani uspela, Joj silným víťazom prime-time! Opäť zabrala Plus

Imidžová kampaň Vtedy na západe na divákov zafungovala.

V sobotu Joj predstavila svoj dlho promovaný projekt Vtedy na západe, prostredníctvom ktorého oživuje aj legendárnych Bakalárov. Novinke sa štart podaril, keď ju podľa našich informácií sledovalo 9,4 % divákov s podielom 24,4 %. Markíza konkurovala filmom 96 hodín: Odplata, skončila pod svojím priemerom s ratingom 8,1 % a podielom takmer 22 %.

Joj mala vydarený večer aj vďaka spravodajskému pásmu. Noviny sa stali najsledovanejšími hlavnými správami o takmer rating, v podieli sa dostali na 25,5 %, Televízne noviny podliezli 24 %. Najsledovanejším programom k tomu bolo Najlepšie počasie, Joj vyhrala aj so športovým prehľadom.

Potešila ju tiež Plus, keď Kutyil vyskočil na 7 % a snímka Eragon sa ťahala až na podielových 8,5 %. Romantika Večná láska na Doma prekročila 4 %, Road Trip na Dajto sa blížil k trom percentám. Wauka sa so Siedmym nebom dostala len cez percento.

Joj bola v sobotu víťazom v prime-time, pred Markízu sa dostala o 2,5 percentného bodu. Ako skupina vyhrala večer o takmer štyri percentá, keď sa ťahala k 31 %.

Čítať viac...
Nahor