Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Medzi televíziami je dusno! Vyprovokovala Joj kontroverzným promom Divokých koní Markízu?

Zisťovali sme, aké reakcie vyvolalo provokatívne promo Joj na Divoké kone.

Počas sviatkov nasadila Joj do vysielania nové promo na výpravnú novinku Divoké kone, v ktorom sa rozhodla komunikovať, kto stojí za jej denným seriálom. V upútavke zdôrazňuje, že Divoké kone sú najnovším výpravným seriálom tvorcov Búrlivého vína, čo spôsobilo u konkurencii rozruch.

Portál Mediaboom.sk zisťoval, či provokatívna upútavka nechala Markízu chladnou, alebo nie. Táto téma sa stala v ostatných dňoch mimoriadne diskutovanou aj v mediálnych kruhoch a nám sa podarilo zistiť, že tieto vianočné sviatky neboli pre lídra tak pokojné, ako by si prial. Viaceré zdroje nám totiž potvrdili, že kontroverzná upútavka neostala v Záhorskej Bystrici bez povšimnutia a spôsobila u lídra nemalé rozhorčenie. K oficiálnym krokom sa však Markíza zatiaľ neuchýlila a je otázne, či tak urobí.

Napriek tomu, že odvolávanie sa pri promovaní Divokých koní na tvorcov Búrlivého vína Markízu pohoršilo, Joj takýmto krokom divákov nezaviedla. Paradoxom je však, že sa k tomu televízna dvojka vôbec uchýlila, nakoľko televízie názvy konkurenčných formátov  vo svojom vysielaní nespomínajú, dokonca ich často neuvádzajú ani v tlačových správach, keď informujú o sledovanosti. Nestáva sa to ani v prípade, ak tím autorov vyvíja novinku pre inú televíziu, než pre akú tvorili doposiaľ.

Spomínanie produktov iných televízií je však skôr neštandardné ako zakázané, napríklad vo vysielaní RTVS k tomu dochádza pravidelne, keď v šou Milujem Slovensko neraz odznejú pri predstavovaní súťažiacich večera názvy seriálov či relácií, v ktorých sa objavujú. Česká televízia, naopak, tituly komerčných televízií cenzuruje.

Čítať viac...
Nahor