Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Zmeny v Jemných vrcholia. Rádio dostalo nové logo a hlási: „Zbavujeme sa ružovej nálepky!“

Rádio Jemné už od druhej polovice roka 2011 prechádza postupnou transformáciou, ktorá má priniesť univerzálnejšie cielenie a opustenie vnímania rádia ako „slaďákového“. Zmeny pokračujú aj v tomto roku.

V priebehu troch rokov spravili Jemné množstvo zmien, pričom ich „preladenie“ na univerzálne rádio by malo byť dokonané v týchto dňoch. Dlhodobo štvrté najpočúvanejšie rádio predstavilo niekoľko zmien, ktoré sú viditeľné od 1. júla a podporené budú intenzívnou nadlinkovou kampaňou.

Jednou zo základných noviniek rádia je nové logo. Rádio tak dostáva už tretiu podobu loga, k prvej zásadnej došlo v septembri 2011. Jemné dostali čistejšiu podobu loga, jeho tretie spracovanie pracuje opäť s novým fontom, vracia sa pri tom ku grafickému podkladu pod logotyp. Tento raz však bude jednej farby. Rádio zároveň definitívne vypúšťa slovo „melódie“ aj z loga. (vývoj loga Jemných nájdete na konci článku)

„Pri tvorbe sme vychádzali z pozicioningu rádia, profilu jeho poslucháčov, ako aj komunikačných cieľov. Logo je tak spojením moderného minimalizmu a jemného retro písma. Toto spojenie vyjadruje fúziu formátu moderného rádia a príjemnej hudby prevažne 80-tych a 90-tych rokov, ktorú poznáte, viaže sa vám k spomienkam a emóciám, a ktorá vo vás vyvoláva príjemné pocity,“ povedal tvorca loga Jonáš Karásek. Zelená farba na pozadí logotypu bude hlavnou v komunikácii značky. „Potvrdzuje pozicioning príjemného rádia a vzťah jeho poslucháčov k prirodzenosti a prírode,“ hovorí rádio. Okrem zelenej však bude rádio používať aj iné pestré farby. „Základná zelená je však doplnená spektrom ďalších farieb, ktoré sa v komunikácii budú používať, keďže Rádio Jemné zvýšilo pestrosť hraných žánrov,“ doplnila Marika Beňadik Majorová.

Rádio mení aj claim. Stále bude chcieť byť „rádiom so skvelou hudbou“, s poslucháčmi a s verejnosťou však bude odteraz komunikovať ako „Príjemné rádio„.„Už od roku 2011 Rádio Jemné postupne mení svoju tvár a z ružového rádia sa stáva rádio, ktoré svojou pohodou chce príjemne naladiť každého poslucháča,“ hovorí rádio. Od 1. júla tak Jemné prichádzajú s novým konceptom: „Nalaďte si Rádio Jemné – príjemné rádio“.

Bigboardová kampaň leto 2014
jemne bigboard kampa 2014

Zmeny budú rovnako ako v septembri 2011 podporené veľkou kampaňou. O Jemných bude „počuť“ na bigboardoch či billboardoch, pripravený je aj televízny spot. Kampaň bude podporená aj inzerciou či brandingom verejnej dopravy. Štart kampane je naplánovaný na 15. júla.

Billboardová kampaň leto 2014
jemne kampan 2014

Vývoj loga Jemných
jemne melodie stare logo

jemne melodie

jemne logo 2014

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor