Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Zisťovali sme: Procházka mal prijať ponuku na televízny detektor lži. Ktorá televízia ho pozvala? (aktualizácia)

Mediálna prestrelka medzi Igorom Matovičom a Radoslavom Procházkom vrcholí na detektore lži. Matovič ním prešiel, teraz sa naň chystá neúspešný kandidát na prezidenta. Procházka pri tom v utorok vyhlásil, že na detektor lži zasadne v televíznom vysielaní v hlavnom vysielacom čase. No na akej televízii?

Radoslav Procházka tento utorok opätovne potvrdil účasť na detektore lži, ku ktorej ho vyzval Igor Matovič. Podľa lídra Obyčajných ľudí a nezávislých osobností by Procházka neprešiel žiadnym detektorom lži na svete, neúspešný kandidát na prezidenta Matovičovu výzvu však prijal. „S psychopatom sa dohody uzatvárať nedajú. Detektor lži nie je púťová atrakcia. Ja nie som Matovičovo teliatko, ktoré si bude po jarmoku vodiť na retiazke. Verejný priestor nie je lunapark. Dal som sľub a v plnom rozsahu ho dodržím,“ vyhlásil nedávno.

Procházka však prekvapil vyhlásením, že účasť na detektore lži vyšperkuje televíznym prenosom. Jeho počínanie si na polygrafe by sa malo vysielať v hlavnom vysielacom čase „Ak jarmočný cirkus, tak dokonalý. Dostal som ponuku z jednej z televízií, aby som to urobil v prime-time naživo v akejsi šou. Túto ponuku prijímam,“ vyjadril sa Procházka.

Nie je však jasné, či ide o žart alebo skutočný úmysel. Procházka toto svoje vyjadrenie potvrdil aj na sociálnej sieti, no je otázne, od ktorej televízie Procházka ponuku dostal. Podľa zistení portálu Mediaboom.sk tak neučinila žiadna veľká slovenská televízia. „Pozvanie pána Procházku na detektor lži sme neiniciovali,“ potvrdila hovorkyňa TV JOJ Lucia Kulihová. Podľa našich informácií rozhodne takúto ponuku nevyslovila ani Markíza. RTVS takúto politickú estrádu organizovať ani nemôže, negatívne sa vyjadrila aj nová televízia Z. „Takýmto politickým banalitám, pri všetkej úcte k pánovi Procházkovi, sa nevenujeme. Pre nás to nie je významná udalosť,“ potvrdil šéfredaktor Ivan Brožík.

Aktualizácia: Televízia TA3 taktiež potvrdila, že ponuku neiniciovala. Priznala však, že podobnú aktivitu by rada svojím divákom priniesla. „Televízia TA3 takúto aktivitu nenavrhovala, ani nie je na jej realizácii s nikým dohodnutá. Ak by však k podobnej ponuke došlo, určite by to bolo pre našich divákov zaujímavé a s ohľadom na sledovanosť by ju televízia prijala,“ povedala TA3 pre Mediaboom.sk.

Ak by mali byť slová Radoslava Procházku realitou a nešlo by len o žart smerom k Igorovi Matovičovi, do pozornosti by sa mohla vďaka takejto aktivite dostať regionálna televízia. Možná je aj iniciatíva zo strany internetových televízii, v tomto prípade najmä internetovej TV SME. V kuloároch sa však šíri skôr presvedčenie, že ide o žart. O stanovisko sme požiadali aj samotnú stranu Sieť a Radoslava Procházku.

Foto: SITA

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor