Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Zistenia Mediaboom.sk: Kontroverznú časomieru zaviedla Markíza poza chrbát klientov!

Televízia marketingový prvok v spotoch klientov so samotnými zadávateľmi pred prvým spustením neprebrala.

Časomieru odpočítavajúcu koniec reklamného brejku možno zavedie Markíza natrvalo. Kontroverzný prvok, o ktorom sa v zákulisí televízií dlho špekulovalo, zaviedla po prvý raz televízia koncom januára a po stiahnutí ho vrátila pred pár dňami. Prvok, ktorý môže poškodzovať klientov, sa stal diskutovanou témou a portál Mediaboom.sk zisťoval, či televízia s klientami jeho zavedenie predebatovala.

Otázky sme zadávateľom reklamy rozposlali už koncom januára, no marketingové oddelenia spoločností zhodne odpovede neposkytli. K situácii sa napokon vyjadrila iba Fio banka prostredníctvom jej českého marketingového oddelenia.

Banka prezradila, že ju Markíza o zavedení časomiery v ich spotoch neinformovala. Televízia tak nežiadala ani o zvolenie. „O tejto skutočnosti sme dosiaľ nemali informácie, budeme sa tým teda zaoberať. Aké stanovisko však k časomiere zaujmeme, nechceme teraz predbiehať,“ vyjadril sa Zdeněk Kovář z Fio banky.

Či tak Markíza postupovala pri každom klientovi, je nateraz nejasné. Faktom ostáva, že sa výrazný marketingový prvok v drahom reklamnom čase klientov, rozhodla zaviesť potichu. Drahom preto, že časomieru nasadila do exponovaného času medzi Televízne a Športové noviny. Ak, tak k debatám s klientami došlo, podľa všetkého, až po upozornení na časomieru našim portálom. V deň publikovania článku totiž Markíza odpočítavanie konca reklamy prestala používať. Časomieru vo väčšej a výraznejšej verzii nakoniec vrátila koncom minulého týždňa.

Časomiera z januára
markiza casomiera reklama 2

Časomiera nasadená vo februári po zmene vizuálu
markiza casomiera 2015

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor