Téma mesiaca
Ženský týždenník Báječná ŽENA redizajnoval
Ženský týždenník Báječná ŽENA z vydavateľského domu News and Media Holding a.s. prešiel značnou obmenou. Časopis, ktorý vychádza pod šéfredaktorskou taktovkou Emy Pospíšilovej Tekelyovej sa chce viac priblížiť svojim čitateľkám, a preto sa po desiatich rokoch mení.
Tekelyová priniesla nové nápady aj do nedávno redizajnovanému mesačníka Dobré jedlo, ktoré takisto vychádza pod jej vedením a Báječná ŽENA je vyvrcholením niekoľkomesačnej práce. „Nová Báječná ŽENA je krajšia, prehľadnejšia a komplexnejšia. Navyše za nezmenenú cenu. Tak ako každá žena túži z času na čas po zmene, aj náš časopis si takúto zmenu po desiatich rokoch zaslúžil,“ prezradila Tekelyová.
Jednotka na trhu v segmente ženských týždenníkov sa od pôvodnej verzie odlišuje najmä zmenou grafiky, ktorá bola vytvorená v externom prostredí firmou TOTO! je štúdio, s.r.o. Okrem grafiky pribudli nové rubriky, ale zároveň boli zachované tie čitateľsky najobľúbenejšie. Redizajn prebehol po prieskume čitateľskej spokojnosti po celom Slovensku.
„Báječná ŽENA je dôležitý titul nášho vydavateľstva, a preto sme mu venovali dostatok času v rámci prieskumov. Názory a postrehy získané v týchto prieskumoch sme zohľadnili pri redizajne a veríme, že si „nová“ Báječná ŽENA nájde ešte viac svojich verných a spokojných čitateliek,“ dodal marketingový riaditeľ vydavateľstva NMH Jindřich Staněk.
Nová titulka týždenníka Báječná ŽENA po redizajne